May 14, 2012

Vinner av Øyenstikkeren

Og så var vi her. 15 mai allerede.
  
I kveld har jeg ved hjelp av Random.org, trukket ut en vinner av øyenstikker-trykket.
Gatulerer til Kristin Kreativius! Send meg en mail på med et lekent sinn att hotmail . com
så får du snart pakke i posten. Håper det vil passe godt inn hos deg.

Tusen takk til alle som ville være med denne gangen. Takk for alle rosende ord og gode oppmuntringer, jeg blir så glad, så glad. Skulle ønske jeg hadde hatt et trykk å gi bort til hver og en av dere. Give aways er alltid så spennende. Skal absolutt ikke vente lenge med den neste. 

4 comments:

  1. Fast det är väl bara den 14:e idag? :)

    ReplyDelete
  2. Gratulerer til vinneren! Heldig er hun :)

    Jeg holder fortsatt fast ved at du bør starte opp butikk!

    ReplyDelete
  3. Gratulerer til den superheldige vinneren!

    ReplyDelete
  4. Å, veit du, jeg ble så GLAD da jeg leste kommentaren fra deg tidligere denne uka! Jeg sender deg mail med ardesse når jeg kommer hjem :) TENK AT DET VAR JEG SOM VANT!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!