May 29, 2012

Tips - Showroompremiere


Over er noen av mine favoritter fra Flamingo.no .
Jeg er så glad i den nettbutikken, og kjenner hjertet banke ekstra hardt siden den også drives av min venninnes supersøte søster. Det at den også har fokus på vintage og retro er jo et stort pluss det også.
Oh jadda, skal ikke legge sjul på det!
  
Den 15 juni skal de holde showroompremiere i Oslo. Vet det kommer til å bli så gøy.
Kathrine er den beste vertinnen som får deg til å føle deg utrolig godt tatt i mot. Jeg har vært så heldig å få være med 2 ganger tidligere.
 

Mye lekkert å beundre, prøve på og forelske seg i.
Mer info finner du her.

Kanskje vi ses?
   

2 comments:

  1. fine retrosaker!! Elsker de prikkene :O)
    og fin den rysjekjolen også....
    Kos deg på premieren!

    ReplyDelete
  2. wow, så mye fint!
    Jeg tar turen innom nettbutikken med en eneste gang.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!