May 06, 2012

Takk

 
Takk for alle gode ord og tanker ang mitt tilfelle av bloggeangst.

Det føles veldig godt at jeg ikke er alene om å kjenne på disse følelsene. Dere støtter oppom meg og jeg kjenner meg heldig som har dere. Dere er gull!

Jeg er absolutt tilbake etter å ha gått noen grundige runder med meg selv om hvorfor jeg gjør dette.
Jeg kjenner til tider på angst ellers i livet også, så det var vel bare et spørsmål om tid før det ville ramme denne delen også. Men jeg lar det ikke ta overhånd og kontroll. Bloggen er mitt fristed og det skal den få fortsette å være.

Takk for at dere er med meg. Uten dere ville det absoultt ikke vært det samme.

Bildet er en detalj fra over utgangsdøren i vår nymalte gang. I morgen skal jeg vise dere resten.
God ny uke!

5 comments:

  1. god ny uke til deg også ;)
    glad du fortsetter...

    ReplyDelete
  2. Lekkert bilde. Jeg liker godt å følge med på din blogg, så jeg er glad du er i gang.
    Klem, Drude

    ReplyDelete
  3. Gleder meg til å se resten!
    Ikke lett når angsten flytter seg og tar over fler områder, bra du krever bloggen tilbake. Fortsett sånn!

    Du er flink og sterk :)

    ReplyDelete
  4. For all del: fortsett! Uansett hva du blogger om, så gleder jeg meg til å gå inn på bloggen din. Den er et lite lyspunkt :-). Klem

    ReplyDelete
  5. Gode venn.
    Jeg skjønner det såå godt!
    Jeg er vel litt oppi det samme nå, tror jeg.
    Blir lenge mellom innleggene....

    Men IKKE bli borte! Ikke gi deg!
    Jeg, VI trenger deg her!!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!