May 30, 2012

Strykejernet Kunstskoles Sommerutstilling 2012


I kveld fyrer det løs!

Nanino har hjulpet meg med de siste forberedelsene i dag. Så spennende å få være med!
Øverste bilder er noen av trykkene jeg stiller ut. Dette blir så bra! Jeg tenkte jeg måtte gjenta åpningstidene igjen:

Vernisage er i kveld fra kl 19:00.
I morgen 31 mai og fredag 1 juni  har vi åpent fra 16:00 - 19:00
Lørdag 2 juni og søndag 3 juni fra 12:00 - 17:00.

Adressen er Brenneriveien 9, ved Blå, i Oslo.


VELKOMMEN!


4 comments:

  1. Så gøy !! Masse lykke til :-)

    ReplyDelete
  2. Åh, jag önskar att jag var i Oslo! Det skulle vara så spännande att få se. Lycka till!

    ReplyDelete
  3. Åh, GRATULERER!!!!! :D Jeg må rett og slett prøve å stikke innom i morgen en tur, det er jo ikke lange avstikkeren fra skolen :) Er borte i helgen. :/ Bildene er KNALLFINE! Og så glad for at jeg fant deg på pinterest! :D

    ReplyDelete
  4. dro innom der igår ... meeeen, hadde ikke åpnet enda ;) får se om jeg rekker en tur idag ! ;)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!