May 22, 2012

Sommerprosjekt - Ullkuler


Sommerprosjektet er offisiellt startet. I altfor lange tider har ullkuler fra Søstrene Grene ligget  i skapet. Nå, endelig har jeg funnet ut hva de skal bli.
De første kulene er sydd sammen og jeg er igang!
 
Det eneste jeg angrer på nå er at jeg ikke kjøpte med meg flere pakker. Håper virkelig det finns å få tak fremdeles.
 
Hva tror du det kommer til å bli? Og har du gjort noe spennende med ullkuler sev?
 
Inspirerende ullkule-prosjekter finner du blant annet her:

8 comments:

  1. Jeg tror eventuet det bliver til et gulvtæppe ?
    Kanskje en anelse ambitiøst, men hvor kunne det være cool (og sjovere end at købe det færdigt).
    KH Maria

    ReplyDelete
  2. Hei høpp!!

    var på søstrene i går og de hadde i Skien vertfall:)

    Jeg har laget kubbelys mansjett av mine..En blomst
    til å ha på vesken ble det også:)

    Ha en fin kveld med håndarbeidet:)

    Klem
    Linda:)

    ReplyDelete
  3. Sånne har jeg også liggende - min plan var å lage gryteunderlag, eller - la ungen lage det som julegaver. Kanskje neste jul... Ikke så lenge siden ejg så sånne kuler hos søstrene, lurer på om de har det i standard-utvalget? Si ifra om det blir krise, så kan du få mine. De fyller egentlig bare opp i sy-skuffen min.

    Gleder meg til å se hva det blir til slutt!

    ReplyDelete
  4. Jeg tipper gulvteppet àla Hay;)
    Jeg lagde gryteunderlag i julepresanger av disse, de er jo så fine! Også har jeg tredd noen på snorene til luftelukene :)
    Fin uke til deg*

    ReplyDelete
  5. jeg tipper også gulvteppe - har selv tenkt på det lenge, for jeg har så lyst på hay-teppet.. Men har ikke hatt ork til å begynne på prosjektet ;) Hvis det er det du gjør, så får du rapportere om hvor mange timer du brukte på å fullføre ;)

    Ha en finfin uke videre!
    klem

    ReplyDelete
  6. Jeg har lyst til å lage gulvteppe av slike, men ser for meg at det blir for heftig. Men hvis du lager det, så kan kanskje jeg også? Gleder meg til å få fasiten! :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous9/08/2012

    kan du røpe hva det ble av prosjektet? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hEI! dET har stått litt i stampe nå, ingen kuler har vært å få tak i på en stund. Men nå er kulene endelig i hus igjen og jeg fortsetter ;) Sommerprosjektet har gått over til høstprosjekt. Men teppe skal det bli altså!

      Delete

Comments makes me smile!