May 15, 2012

På rusletur

Våren er her, definitivt. Jeg gleder meg over at byen blir grønnere for hver dag som går.
Om ikke lenge sørger bladene for at vi slipper innsyn fra nabogården. Johoo!
Familieportrett. Du kan tro som vi smilte og gjorde oss fine her. Heia selvutløsing.
Nanino sin vintage vårlige "lue" passer henne perfekt, etter to år på vent. Funnet på loppis for en 5`er. Jakken er også et vintagefunn gjort i butikken i Ås. Den passer like godt som i år som i fjor. 
Dagens store oppdagelse var forresten maurene. Så spennende for en liten Nanino!
Min blå kjole er også vintage. Og nye sko på beina. Elsker følelsen av "box-fresh shoes".
Her Nike SB Blazers.  
Nanino rocker lave Nike dunks. Arvet etter en liten, nå stor, kompis av oss. Den grove blåbærmuffinsen fra Evita var det så vidt jeg rakk å forevige før den forsvant. Makan til god kaffe de serverer også. For å ikke snakke om den søte pecan/hvit sjokolade kjeksen de har. Mums!

Rolige rusleturer i byen og Botaniskhage er noe av det aller beste ved å bo så sentralt. Og kaffe.
Og all inspirasjon jeg kommer over. Listen bare fortsetter..

5 comments:

  1. Så koselige bilder av dere :)
    Den Botaniske hagen i Oslo er jo bare helt fantastisk !
    Og jeg digger den blå kjolen til mor, med kule sko til :)

    Ha en fin dag :)
    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  2. Moro bilder!!! :-) Ha en flotters dag!

    ReplyDelete
  3. Så fine bilder!

    Det beste med å bo her (Nedre Kampen/Tøyen) synes vi er Botanisk hage! Vi bruker den masse. Hagen, kaller vi den. Føler det er hagen er vår, som vi deler med mange andre;) Gruer meg til å flytte fra den, vi skal jo flytte i løpet av sommeren.. Men man kan jo toge inn til Oslo.

    Jeg fikk skikkelig lyst på nye sko av å se dine! Tror det blir første jeg skal gjøre når det kommer penger på konto;)

    ReplyDelete
  4. Anonymous5/15/2012

    Herlige bilder av dere alle tre <3 :)
    Dere er heldige som kan gå i "hagen" og nyte uten først å luke, beskjære og rydde ;-)
    Jeg kommer snart og blir med på en nyte-rusle-tur :))
    God 17.mai!!
    Klem fra bestemor

    ReplyDelete
  5. For en fin rusletur. Og jeg syntes selvutløser-bildet var svært så fornøyelig :-)

    Klem

    ReplyDelete

Comments makes me smile!