May 28, 2012

På Båttur


Ingentvil om at pinseværet i Oslo har vært helt fantastisk. Det er slik jeg vil ha sommeren!
I går var vi så heldige å få være med ut på fjorden med noen venner av oss. Sol og bølgeskvulp, grillings og kos i skyggen på en øy, knusteblåskjell og steinete strender, maneter og tang, avkjølende vann, solkrem og glade barn.

Dager som dette gjør virkelig godt for kropp og sinn. Det er så rart, i blant glemmer jeg at vi bor i en fjordby. Dumt, for jeg er glad i sjøen og vannet. Tiltross for min sjøsyke.
I sommer skal vi definitivt være flinke til å komme oss ut på øyene.
Og nyte.
  

9 comments:

  1. Ser ut som dere hadde en knallfin tur :) Herlig med sommer i mai!

    ReplyDelete
  2. Båttur og fjordliv er virkelig som balsam for sjelen!
    Vi var også på sjøen i går med noen venner, og jeg tenker som deg, dette er noe jeg vil gjøre oftere:-)
    Ser ut som om dere har hatt en herlig pinse, så koselige bilder.
    Ønsker deg en god ny uke!

    ReplyDelete
  3. Ser helt herligt ut!! :)
    Håper du får en flott uke!!!

    ReplyDelete
  4. Ingenting er så deilig som å være på sjøen,er ikke flink å komme meg ut på øyene jeg heller.....skjerpings...
    ha en fin tirsdag
    klem

    ReplyDelete
  5. Fine bilder Mumsi :)
    Å være i båt og på sjøen er godt !
    Flott intervju inne hos Ida Susanne i dag ;)

    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  6. Ser ut som en helt fantastisk pinse. En båttur er aldri feil i pent vær. Det er virkelig godt å få ladet batteriene på slike dager! :)

    ReplyDelete
  7. Det er ingen plass som er bedre enn i båt når det er slikt vær :) Ja, la oss håpe på flere slike dager i sommer!

    ha en nydelig tirsdagskveld!
    klem

    ReplyDelete
  8. Flotte bilder! Skulle gjerne vært på båttur!

    ReplyDelete
  9. Åh, det så herlig ut! Ønsker meg båt jeg. Og hus ved havet. *drømme*

    ReplyDelete

Comments makes me smile!