May 08, 2012

Ny snakkebobble hylle. Igjen.

  
Jeg klarte ikke dy meg og måtte lage en til. Jeg har absolutt "en ting" for snakkebobbler.
Denne gangen ble den bredere med malt bakgrunn. Lys og myk turkis. Samme farge jeg blandet meg frem til på korktavle-huset.

Tidligere har jeg lagd blant annet denne, denne og en kritttavle-snakkebobble har det visst også blitt.
Fineèr platene er funnet i søpla og bakplaten tilhørte engang en Ikea ramme. Derfor er den ganske så lett og skal få lov til å romme de mer delikate og skjøre gjenstandene mine.
  
Bildene er tatt i gangen på skolen derfor de harde skyggene i bildene.
   
Igjen må jeg få lov til å gi en kjempe TAKK til vår kjære Brigg, som alltid kommer opp med de kuleste nye ideene. Du er en kjempe inspirasjon! Det var selvfølgelig her jeg fant ideèn til snakkebobblehyllen. Jeg så forresten at hun vant denne månedens lesertips i ROM123 med ideen sin. Woop woop! Jeg gleder meg med deg.

10 comments:

  1. Tusen takk snille du! Jeg ble ganske sjokka selv!

    Denne var jo kanonfin! Ble ganske fint med finerplate!

    ha en fortryllende dag du inspirerende dame:-)

    ReplyDelete
  2. så stili!! som deg er jeg fan av rom 123, masse inspirasjon hentet der!!
    svar: tusen takk :) du må ta en titt innom her igjen når jeg begynner med opppussing av hus så ser du hele tanken :) tusen takk, var ganske heldig med denne fargen ;)

    ReplyDelete
  3. Herlig hyle, så flink du er! Elsker fargen du har brukt. Så utrolig flott at du gjenbruker gamle materialer - jeg liker og er imponert!

    ReplyDelete
  4. Snakkeboblehyllene dine er såå kule!
    Jeg er imponert over at du klarer å få de så rette i hjørnevinklene, det er ikke lett å få til alltid.
    Og fargen du har blandet frem er nydelig:-)
    Klem

    ReplyDelete
  5. Flinke du :-) Og veldig moro at du ikke kjøper sprettferske materialer men heller bruker gode gamle. I like :-)

    ReplyDelete
  6. Superfin hylle. Får lyst å lage en selv!
    Det er slike prosjekt jeg går å tenker på, men aldri får begynt på.
    Synes du er mer enn god jeg!

    ReplyDelete
  7. Oi, her var det bøttevis med inspirasjon å hente!
    Takk for at du la igjen en kommentar hos meg, slik at jeg også får besøkt deg!:))
    Titter du innom nå får du vite hva den dingsen over utslagsvasken er;))
    Legger meg til som følger hos deg, jeg- gleder meg til å bli videre inspirert!!:))

    God klem fra Janne:)

    ReplyDelete
  8. Så artig!:)Kom innom bloggen din, og ble så inspirert!Hilsen Else Britt

    ReplyDelete
  9. Jeg er SÅ vild med dine snakkeboble hylder - MÅ gøre dig det efter på et tidspunkt :-)

    Jeg har vist ikke kommenteret her ved dig før, men jeg er tit og ofte indenom for at se hvad du nu viser frem. Elsker din stil - supercool !

    Mange hilsner Maria

    ReplyDelete
  10. Nå har jeg scrollet og scrollet meg nedover hos deg.. Fordi jeg liker meg så godt her :) Det bugner av inspirasjon, og jeg blir rett og slett glad av å lese, oppdage, kikke og nyte :) Takk for ny inspirasjon!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)