May 17, 2012

Grafikk love

Jeg fortsetter å leke meg inne på grafikk rommet. På søndag er det slutt for i år. Ukene fremover vil være fylt med dugnad og forberedelser til sommerutstillingen. Jeg har virkelig ikke lyst til å gi meg nå som jeg har kommet så godt i gang. Men, desverre, slik er det for nå.
 
Ny nettside er omsider også kommet på plass. Inne på Cargo Collective. Etter 3 dager med kveldskurs er jeg endelig på rett vei. Men guri hvor omfattende det er. Noe slikt er målet, men får jeg det halvparten så bra til, vil jeg være veldig fornøyd.. All ære til webdesignere og andre kyndige datafolk!
  
En sneak peak her. Men husk, jeg er absolutt ikke ferdig.
  

1 comment:

  1. Så fint det fargerike vinyl-bildet var!
    Håper 17 mai har vært god:-)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!