April 21, 2012

Kunstutstilling på Galleri Langhuset


Litt sent ute med info men.
  
I dag var jeg og i morgen er jeg med å stiller ut 2 trykk og 2 malerier på Galleri Langhuset.
Det er den årlige kunstutstillingen på Langhus arrangert av Lions. I år er 127 utstillere med fra
12 land! Internasjonale, nasjonale og lokale kunstnere ønsker velkommen til en heidundrendes
bra kunstutstilling.
 
Langhus er hvor jeg er oppvokst og endelig fikk jeg til å være med på utstillingen. Veldig stas.
  
Galleri Langhuset med adresse Langhus idrettspark, Gamle Vevelstadvei 34,
har åpningstid, 21 og 22 April,  fra kl 10.00 til 17.00 begge dager. 
Her er også kafiteria og det holdes kunstlotteri.
 
Velkommen!

1 comment:

  1. Så stas! Jeg håper at jeg en dag får se bildene dine på et galleri - du er talentfull!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!