April 22, 2012

Instaweek

 
1. Trærne blomstrer overalt i byen. Herlig!
2. Jeg ser øyne, klistret på, flere steder omdagen. Som her i en heis.
3. Nanino eeelsker å sette seg ned på vinduskanter og trapper hvor enn vi går. I motsetning til meg.
4. Fantastisk gulv inne på Blings - St. Olavs plass.
5 og 6. Jeg er vilt inspirert til å lage ting på skolen omdagen. En ny snakkebobblehylle og et bilde som er pyntet på med lim og pigmenter er noe av det jeg holder på med.
7 og 8. Ønsker meg fotoboken " You look at me like an emergency" av Cig Harvy.
9. Nanino blir sterkere og tøffere for hver dag som går. Trassalder here we come!
10. Loppemarkedhelg deluxe i Oslo denne helga. Woop Woop! Vi lar oss rive med.
 
Fin søndag til deg!

9 comments:

  1. God jaktlycka på loppmarknaden!
    Själv loppade jag en korkanslagstavla igår, jag blev så inspirerad av dina hus, så jag tror jag ska göra nåt liknande. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk for det! Så gøy at du ble inspirert. Lykke til ;) Håper du viser dem frem.

      Delete
  2. Instagram er gull :) Kan jeg følge deg der?
    Klemmer fra Fransen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eelsker instagram ;) Selvfølgelig kan du følge meg der.
      Følger gjerne deg også! Gøy å se instant pics fra andres hverdag.

      Delete
    2. By the way, jeg er Mammamumsi på instagram :)

      Delete
  3. Fine hverdagsglimt:-)
    Fikk lyst til å dra på Stenersen museet og se den utstillingen, ser kjempefin ut.
    Og gratulerer med din egen utstilling, ikke minst! Flotte bilder!
    Og loppemarked, ja, det var virkelig helgen for det. Vi rakk tre på lørdag, men har ikke hatt tid til å få tatt bilder ennå. Gleder meg til å se dine funn:-)

    Ha en god ny uke!

    ReplyDelete
  4. Herlige insta-bilder! må smile!:)

    ...åh! loppemarkeder jah! Oslo er e fin fin vår/sommer by i grunn*smile*

    flott uke til deg, søte frøken!
    Klemmer

    ReplyDelete
  5. Jeg tror jeg så deg og nydelige lille Nanino på lørdag på loppisen på løkka, jeg var bare litt for pysete til å si hei. Og litt for opptatt av å saumfare resten av loppene. Fant du noe fint?

    ReplyDelete

Comments makes me smile!