April 10, 2012

Glimt fra hverdagen

Påskeferien er over. Tilbake til hverdagen.
 

Tilbake til byen, tilbake til hverdagslivet. Det livet jeg liker aller, aller best.
Jeg er hjemme i dag med forkjølelse, og har nok å finne på med alt som må gjøres etter en ukes
feire. Over er litt bilder fra typesike hverdagssyssler her hos oss.
Frukt til mellommåltidet, sår som må plasteres etter frydfull herjing, hyttebygging, tegning med vaskehansker på, lek med "playdoo", hopping og atter hopping ( her med onkel S, rett før sengetid ) og dokumentering av trykkene mine.

Jepp.
Få kjedelige øyeblikk i hverdagen vår.

9 comments:

  1. Man trenger ikke å ha en kjedelig hverdag nei=) Selv om jeg syns de dagene fri var veldig deilige=)
    Ha en fin dag=)

    ReplyDelete
  2. Er det LP plater alt det i bakgrunnen der? I hyllene? Wow, i så fall, litt av en samling :)
    Kos deg videre meg hverdagen.

    ReplyDelete
  3. Jammen glad av å finne frem hit, tror nemlig ikke jeg har vært innom her før? Herlig å se et ekte levende hjem :) Inspirerende blogg. God fin hverdag videre!

    ReplyDelete
  4. She is such a little treasure enjoy them boy do they grow fast!

    ReplyDelete
  5. Viktig å kose seg på hverdagene, for de er det flest av. Fine hverdagsbilder. Ser ikke ut som dere har det kjedelig.
    Klem, Drude

    ReplyDelete
  6. Så koselige bilder!
    Helt enig i at hverdager er best:-)
    Alltid godt å komme hjem. Håper dere hadde en god påske.

    Klem:-)

    ReplyDelete
  7. Så stor hun har blitt! Hverdager er best:)

    ReplyDelete
  8. Så gøye bilder!!
    Helt enig at hverdager er aller aller best!
    :) Klem Vivian

    ReplyDelete
  9. Nydelige hverdagsglimt :) så fint å ta vare på de små gledene og aktivitetene som ellers er usynlige på bloggen. *♥*

    ReplyDelete

Comments makes me smile!