April 29, 2012

Give Away - Vinn Grafisk Trykk - Stengt

 
Endelig er det duket for en give away her på bloggen!
   
Jeg har så mye å være takknemlig for. Så mange fine besøkende på bloggen og hyggelige kommentarer som skrives. Tusen takk alle sammen! Det er absolutt på tide med en give away igjen.
  
433 følgere. Jeg gir meg ende over. Woop, woop!
  
  
Egenprodusert kunst tenkte jeg ville være midt i blinken denne gang. Øyenstikkeren er et signert koldnålstrykk med ca. str. 30 x 30cm. Ramme og passpartout følger ikke med.
    
  
For å bli med i trekningen er reglene som følger:
 
1 lodd for kommentar, og
2 lodd for kommentar pluss link til give awayen på din blogg. Bruk det øverste bildet.
 
Nye følgere er selvfølgelig hjertlige velkomne.

Alle kan delta. Har du ikke blogg selv, velg anonym i kommentar feltet og husk å få med en mail adresse du kan nås på. Trekningen holdes 15 Mai.

Håper du blir med!

124 comments:

  1. Jeg er med og tar 2 lodd! Har også en giveway på gang, gjerne stikk innom og delta om å vinne gavekort på kr 500.- scandinavianretro.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jatakk! To lodd til meg.

    Marian

    ReplyDelete
  3. Så kjekt! Jeg tar to lodd takk:). Flott trykk!

    ReplyDelete
  4. Superfint! 1 lodd til meg :)

    ReplyDelete
  5. 1 lodd til meg :-) Nydelige detaljer ! du er dyktig!

    ReplyDelete
  6. SÅ utrolig lekker!!!:)
    Jeg vil gjerne være med..
    1 lodd!!

    Klem

    ReplyDelete
  7. Hei, så flott premie! Jeg er med, 2 lodd :)
    Kanskje du vil delta på min give away også? ;)
    Ha ei flott ny uke!
    Klem
    Camilla

    ReplyDelete
  8. Så fint trykk!
    Jeg prøver lykken med 2 lodd:-)

    Håper helgen har vært god!
    Klem:-)

    ReplyDelete
  9. Det var en knallfin premie! Jeg må bli med :) 1 lodd på meg!
    God uke til deg! //Lill Therese

    ReplyDelete
  10. Så fint! Har plass til dette på veggen, 1 lodd til meg.
    :)

    ReplyDelete
  11. Å! Den kunne jeg gjerne tenkt meg Mumsi! :) Trekker 2, og krysser alt jeg har! :)

    ReplyDelete
  12. Så fin, jeg tager 1 lod :)

    ReplyDelete
  13. Anonymous4/29/2012

    Jeg er med! Ett lodd på meg. :)

    sirevass83@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. Anonymous4/29/2012

    Jag tar en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    ReplyDelete
  15. Så fint! jeg vil være med, 1 lodd:)

    ReplyDelete
  16. kjempefine!

    fin ukestart til deg
    klem fra
    Åpent^hus

    ReplyDelete
  17. Så flott trykk!
    Jeg tar et lodd og håper at jeg vinner!

    ReplyDelete
  18. Så utrolig fin premie :)
    1 lodd på meg da!

    ReplyDelete
  19. Den er jo bare kjempefin,ja en sånn vil jeg ha:)
    1 lodd til meg ...
    klemklem

    ReplyDelete
  20. Hurra!Det vil jeg vinne!
    2 lodd,takk! <3

    ReplyDelete
  21. oh yes, er såklart med på denne, nydelig trykk! tar 2 lodd :) *♥*

    ReplyDelete
  22. Jeg er med! Hurra, 2 lodd =)

    ReplyDelete
  23. Kjempefint trykk og spennande blogg:0)
    1.lodd på meg c",)

    ReplyDelete
  24. Anonymous4/29/2012

    Hei! Dette vil jeg være med på! Fantastisk fint trykk! :)

    - Elin
    fruigland@hotmail.com

    ReplyDelete
  25. Anonymous4/29/2012

    Nydelig. Håper på vinnerlykke.

    Trude Helen

    ReplyDelete
  26. Hurra! Så lekker premie! Selvsagt må jeg få med meg dette, så jeg trekker med glede to lodd.

    Riktig god søndagsslutt!
    Klemmer fra Fransa

    ReplyDelete
  27. Trekker et lodd;)

    Nyt ny uke!!

    Klem
    Linda

    ReplyDelete
  28. Jeg trekker 1 lodd :D

    ReplyDelete
  29. Oi! Så nydelig <3 Jeg vil gjerne være med, jeg har nemlig visjoner om fine svart/hvitt-trykk på nye vegger! :) Håper du får en nydelig uke! :)

    ReplyDelete
  30. I`m in! 1. luckylodd på meg. Kryss i taket og i badekaret!

    ReplyDelete
  31. Stilig! Jeg tar ett lodd, takk.

    ReplyDelete
  32. Anonymous4/30/2012

    Ja takk, gjerne!

    Marita

    (marita_g_d@hotmail.com)

    ReplyDelete
  33. Å, så fint! Jeg vil vinne:)
    2 lodd! (Jeg rekker ikke linke akkurat nå, men gjør det i kveld)

    ReplyDelete
  34. For eit utrulig fnt bilde! håper eg vinner:) Eg tar 2 lodd:)
    ha ein fin dag!

    ReplyDelete
  35. Anonymous4/30/2012

    Flott bilde!
    Deltar gjerne med 1 lodd :)
    Hilsen Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    ReplyDelete
  36. Jeg er gjerne med og prøver lykken med 2 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/04/vinn-kunstverk.html

    Klem

    ReplyDelete
  37. Jeg prøver lykken med 1 lodd. Ha en fortsatt fin uke. Vennlig hilsen Pia.

    ReplyDelete
  38. Trekker 2 lodder jeg!! Og legger meg til som følger!
    Ha en fin kveld!
    Har giveaway på gang jeg også så bare å stikke innom.

    ReplyDelete
  39. Hei jeg vi være med. Tar 1 lodd. campet@hotmail.com

    ReplyDelete
  40. Anonymous4/30/2012

    Er det en premie jeg ønsker meg er det dette trykket!! Flott :-)

    Carina (cstens@frisurf.no)

    ReplyDelete
  41. Anonymous4/30/2012

    Dette hadde vært en super gave!
    Jeg blir med, tar 1 lodd

    mf.i@hotmail.com

    ReplyDelete
  42. Så spennende blogg! Og flott premie :)
    Jeg er med, 2 lodd takk :))

    ReplyDelete
  43. Hei hei!
    Flott premie! Jeg tar 1 lodd og krysser fingre og tær :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    ReplyDelete
  44. Anonymous4/30/2012

    Jeg er med :D deltar med 1 lodd :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    ReplyDelete
  45. Så utrolig fin!

    Jeg er med:)

    Klem T

    ReplyDelete
  46. Øyenstikkere er utrolig vakre, men veit du hva, jeg er skikkelig redd de!
    Kanskje jeg kan bli litt mindre redd om jeg har en på veggen :)haha!
    Jeg tar 2 lodder.
    God 1 Mai :)

    ReplyDelete
  47. Anonymous5/01/2012

    Øyenstikker er mitt favoritt-insekt...NYDELIg!!!

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    ReplyDelete
  48. Anonymous5/01/2012

    Jeg vil være med! Et lodd til meg! Vaniljenaturligvis@gmail.com

    ReplyDelete
  49. Kjempefint bilde, øyenstikkere er så kule! Håper jeg kan henge det på veggen her hjemme om en stund ;)

    Rita_cb84@yahoo.no

    ReplyDelete
  50. Oi, for et flott trykk....setter meg opp med 2 lodd.

    ReplyDelete
  51. Kjempeflott trykk! 1 lodd til meg :-D

    Stor klem

    ReplyDelete
  52. Nydelig trykk!
    Jeg trekker 3 lodd!

    :) Mrs. Monday

    ReplyDelete
  53. Hei :-)

    Det var et veldig fint koldnålstrykk du har laget, kanskje du lager flere typer trykk... Jeg skal, etterhvert, titte nærmere på bloggen din som jeg gjerne vil følge!

    Blir 1 lodd for kommentar her da.

    plosella_38@live.com

    ReplyDelete
  54. woop woop!! jeg er med, to lykkelodd på et flott bilde!!

    ReplyDelete
  55. Anonymous5/01/2012

    Lek videre slik.

    ReplyDelete
  56. Selvfølgelig er jeg med!
    Bildet er kjempefint!
    Trekker 2 lodd, tusen takk :)
    Siw

    ReplyDelete
  57. Anonymous5/02/2012

    Hei! Ynskjer meg Mumsi-kunst!! Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    ReplyDelete
  58. Lene RH5/02/2012

    1 lodd her :-)

    ReplyDelete
  59. Eit supert bilde ::)) Stolt eg ::))

    ReplyDelete
  60. Så fint trykk!! Veldig-gjerne-ja-takk til eit lodd:-)

    Klem

    ReplyDelete
  61. Jeg blir gjerne med, trekker 1 lodd og håper på vinner loddet :)

    Krysser fingrene <3

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    ReplyDelete
  62. Så fint =)
    Jeg tar 2 lodd!
    ♥ Anne Marie

    ReplyDelete
  63. Har lest bloggen din lenge, og har beundra dei mange flotte kunsttrykka (og andre kunstverka) dine! dyktig dame:)
    Tek gjerne eit lodd i lotteriet og kryssar fingrane :)
    mvh hertug_piggtorn@hotmail.com

    ReplyDelete
  64. jeg trekker to lodd! nydelig kunst du lager, mumsi!
    m

    ReplyDelete
  65. Anonymous5/03/2012

    Jeg vil veldig gjerne være med :) har ingen blogg, så det blir kun 1 lodd på meg.

    thuvamf@hotmail.com

    ReplyDelete
  66. Kjempefint trykk! Dette håper jeg jeg kan vinne :)
    Tar ett lodd. Ha en super helg :)

    ReplyDelete
  67. Anonymous5/04/2012

    Jatakk :) Kjempefint bilde! Et lodd på meg da. anne.darrud@gmail.com

    ReplyDelete
  68. Anonymous5/04/2012

    1 lodd her, har en vegg som trenger et lekkert trykk!:) mvh Kine - kcdornberg@gmail.com

    ReplyDelete
  69. Anonymous5/04/2012

    1 lodd her, har en vegg som trenger et lekkert trykk!:) mvh Kine - kcdornberg@gmail.com

    ReplyDelete
  70. Anonymous5/04/2012

    1 lodd her, har en vegg som trenger et lekkert trykk!:) mvh Kine - kcdornberg@gmail.com

    ReplyDelete
  71. Superfin- trekker gjerne et lodd! :)

    ReplyDelete
  72. Anonymous5/06/2012

    Kjempefint trykk!
    1 lodd til meg.
    ewakonieczna@hotmail.com
    Ewa :)

    ReplyDelete
  73. Så utrolig vakkert!
    Trekker 1 lodd!

    ReplyDelete
  74. Kan veta eg kunne tenkt meg mærr Mumsikunst!!!
    2 lodd på meg med kryssa fingre. Det var jo såååå fint.

    Tenke jo på deg ca kvar dag eg som har det flotta bildet ditt hengande på veggen min :o)

    ReplyDelete
  75. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen av det superfine trykket ditt!
    Trekker to lodd :)

    ReplyDelete
  76. Anonymous5/06/2012

    Jeg tar et lodd! Mvh, Ida: idaren@live.no

    ReplyDelete
  77. Ville elska å ha vunne dette trykket. Eit lodd til meg. :)

    ReplyDelete
  78. Anonymous5/06/2012

    Superfint trykk!!!Helt min stil så det hadde vært stas å vinne!
    I tillegg har jeg bursdag den 15. så det ville jo passe ekstra fint!;)
    Har ingen blogg selv så da blir det 1 lodd til meg...
    Liker bloggen din!!
    Jannicke:)

    jannicke_karlsen@hotmail.com

    ReplyDelete
  79. Anonymous5/06/2012

    For et fint trykk - jeg kaster meg på og krysser fingrene :)

    linehovind@gmail.com

    Line :)

    ReplyDelete
  80. Hadde vært kjekt å henge opp slik fin kunst på Kåre :)
    Jag tar et lodd og krysser fingrene!
    Smil fra Dina.

    ReplyDelete
  81. Dette nydelige bildet laget av deg vil jeg GJERNE vinne:) To lodd til meg takk:)
    Klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  82. Å, så flott bilde! Jeg vil veldig gjerne vinne og trekker herved vinnerloddet! ;)

    ReplyDelete
  83. Jippi jeg er med!! ! 1 lodd her:)

    Maya

    ReplyDelete
  84. Jeg vil gjerne være med på give away - for en luksusgave, kunst er jo bare best! og dette var veldig fint. 2 stk lodd til meg ; ) tvi tvi

    ReplyDelete
  85. Jaaaa!!! Denne GA vil jeg Gjerne bli med på ja!! 2lodd takk :) Øyenstikkere er et av di fineste insekt jeg vet om, og for meg er di et tegn på vår og sommeren :) vi har fluust av dem på hytta i mange størrelser og farger :) Tvitvi!! :)
    Klem til Deg! :)

    ReplyDelete
  86. Så flink du er !
    En flott premie som jeg gjerne vil vinne :)
    2 lodder til meg ;)

    ReplyDelete
  87. Ja, vil meeeer enn gjerne være med!
    Jeg elsker øyenstikkere! (Det er ikke tilfeldig at jeg har en kjempeøyenstikker tattovert på ryggen.)

    Kommenterer og linker. 2 lodd.

    (Og forresten, jeg har tenkt masse på deg, og lurt litt hvor du var. Men så oppdaget jeg at du hadde falt ut av bloggrollen min. *klask i panna* Så derfor var det såååå godt å "finne" deg igjen! SÅ mange kjekke innlegg jo!!)

    ReplyDelete
  88. Åjåj! Så herlig premie!
    Egentlig er jeg litt i mot å være en sånn bloggleser som ikke kommenterer før det er premier å få, men nå har det seg sånn at man er anonym leser innimellom og det får jeg vel bare tåle å leve med :)
    Jeg tar to lodd!

    ReplyDelete
  89. Anonymous5/08/2012

    Jeg er med og tar 1 lodd!:o) dinkafox@yahoo.com

    ReplyDelete
  90. Anonymous5/08/2012

    Har dessverre ikke blogg, så må håpe på min 1 lodd..
    kristoffer.folleso@gmail.com

    ReplyDelete
  91. Syns du har en veldig kjekk blogg, og det er veldig snilt av deg å ha en giveaway.:-) dinakraeva@gmail.com

    ReplyDelete
  92. 1 lodd på meg :)
    tina.sves@gmail.com

    ReplyDelete
  93. Anonymous5/08/2012

    Siden jeg ikke har blogg, blir det velbare 1 lodd på meg. mne kan jo prøve å lrysse fingrene alikevel da:)

    om jeg skulle være så utrolig heldig å vinne, kan du komntakte eg på

    emilie.lund@live.no

    ReplyDelete
  94. For et flott trykk.
    Sniker med meg 2 lykkelodd og krysser fingrene :)

    ReplyDelete
  95. Så fiiint! Jeg vil veldig gjerne være med og tar 1 lodd:)

    ReplyDelete
  96. Nydelig trykk, tar ett lodd og håper lykken er med meg :)
    Ha en fin dag !!
    bswelde@gmail.com

    ReplyDelete
  97. Anonymous5/08/2012

    Ja takk :o) Elsker insekter! Jeg tar 1 lodd og håper på det beste :o)

    ReplyDelete
  98. Anonymous5/08/2012

    Glemte mailadressen: ellefsen@kpa.no (innlegget over)

    ReplyDelete
  99. Anonymous5/08/2012

    Kjempefint. Ser artig ut å lage trykk.
    Tar et lodd, jeg.

    Mvh frk.johnsen@gmail.com

    ReplyDelete
  100. Jeg vil gjerne være med i trekningen! 1 lodd takk! Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    ReplyDelete
  101. Kjempefint trykk, og om mulig enda mer kult med l lity gulfarge, det likte jeg:-) tar gjerne et lodd

    ReplyDelete
  102. Wow, for en give-away! Jeg vil veldig gjerne ha et lodd!

    ReplyDelete
  103. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  104. Fantastisk fint trykk! Jeg trekker ett lodd og håper på vinnerlykke.

    Marit
    marchrsto@gmail.com

    ReplyDelete
  105. Anonymous5/08/2012

    Det var litt av en premie! Jeg vil gjerne teste vinnerlykken hos deg med ett lodd. anikris3@online.no

    ReplyDelete
  106. Kjempefint;) 2 lodd på meg;)

    ReplyDelete
  107. hei! først: tusen takk for kjempekoselig kommentar hos meg! heia deg og! :)
    og ja, jeg bilr gjerne med!
    ett lodd på meg.
    klem!
    maria/zoopayne

    ReplyDelete
  108. Anonymous5/10/2012

    Hei! Så nydelig trykk!
    Jeg vil gjerne ha 1 lodd. maria_280287@hotmail.com.

    Hilsen Maria

    ReplyDelete
  109. 1 lodd-
    Kjempefin blogg og kjempefint trykk :-)
    Elsker forresten pacman veggen din!

    ReplyDelete
  110. Ett lodd på meg, og krysser fingrene for likte trykket godt :)

    ReplyDelete
  111. (⁀`⁀) ☆ Blir 1 lodd på meg..
    .`⋎´☆¸”*°•.☆ Likte virkelig det trykket.
    ☆¸.*°•.☆ ☆ Har en ting for øyenstikkere :)
    •°*°•.☆ Ha en kjempe fin helg...
    Varm hilsen fra Monica Karin - canim_monica@hotmail.com
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    ReplyDelete
  112. Jeg vil gjerne delta, og trekker 1 lodd! :-)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    ReplyDelete
  113. Anonymous5/11/2012

    Jeg tar 1 lodd :)

    Mvh. Rikke Emilie Wiseth
    rikkewiseth@hotmail.com

    ReplyDelete
  114. Hei, spennende.
    Mvh Petter Ahlbom
    petter.ahlbom@gmail.com

    ReplyDelete
  115. Flott trykk!!
    Har stempel, men det kan liksom ikke sammenliknes... ;o)

    1 lodd til meg ;o)

    Ønsker deg en god helg!

    ReplyDelete
  116. Anonymous5/12/2012

    Så fint! Jeg tar gjerne 1 lodd. :)

    lazahhh@gmail.com

    ReplyDelete
  117. 2 stk lodder. Wouw hvor ville jeg elske at vinde :-)
    RikkeRøjkjær

    ReplyDelete
    Replies
    1. blir med på trekning med ett lodd!

      Delete
  118. Hei! Sååå mange følgere! Du, foreløbig ett lodd til meg, og så sier jeg fra om jeg tar ett til. Ha en fin kveld!

    ReplyDelete
  119. Jag kastar mig in i tävlingen och tar två lotter, lite såhär i sista stund.

    ReplyDelete
  120. Anonymous5/14/2012

    Å! Jeg kom tilfeldigvis over din side nå.
    Det bildet var NYDELIG!
    Jeg ønsker meg et lodd.

    Hilsen Anita

    ReplyDelete
  121. En lott tack! Fint pris!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!