April 25, 2012

Galleri Ann Sandy

Jeg elsker grafikk.
På kurset jeg hadde med selveste Dagfinn Kuntsen ble jeg betatt.
På 3 uker lagde jeg over 80 trykk. Hoho, jeg tok helt av.

Planen er å få til en ny hjemmeside og epla butikk hvor jeg kan få vist frem hva jeg driver med.
Forhåpentligvis få solgt litt også.
Nå har jeg endelig fått sortert bilder fra skolen. Her kommer bilder fra fredagsutstillingen
for 3 uker siden. Fra da kurset var over.

Trykk, misslykkede trykk og forskjellige trykkplater. Stilen er kåldnål.
Jeg har ripet ned i forskjellige underlag, påført sverte og trykket igjennom pressa.
    

Kan tro jeg koser meg.
 

4 comments:

  1. IKKE rart du koser deg! Fantastiske trykk. Håper du får de ut til salgs. :)

    ReplyDelete
  2. Du må åpne butikk! Jeg kan gjerne tenke meg å handle:)

    ReplyDelete
  3. Du er så utrolig flink til det du driver med, trykkene er kjempefine - og dette er noe som du må få i butikk! Folk vil helt sikkert handle :) Jeg er helt imponert!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!