April 03, 2012

Fra vårens første loppemarked


Endelig er loppesesongen i gang! 
Jeg er ikke blant de første i køen. Altfor morgentrøtt til det. 
Likevel kjenner jeg hjertet banke hardt i det jeg tar turen innom. Skattejakten er igang. Er jeg heldig så finner jeg noe flott, unikt og spennende. Noe som tiltaler meg og som jeg faktisk har råd til.

Som på bildene over. For 90kr.
Puts a smile on my face.

P.S Bildene er redigert med den nye oppdaterte picasa versjonen. Jeg som ikke kjører photoshop imponeres over alle de nye redigeringsmulighetene. Dette har jeg ventet på!

3 comments:

  1. Oi! Så mye fint! Smeltet helt av det søteste puslespillet! Her starter 'loppis-kjøret' etter påske:D Det blir hardt, men jeg gleder meg:D

    God påske til deg og dine! klemmer:)

    ReplyDelete
  2. du er så FLINK til å finne skattene, vennen!!

    ReplyDelete
  3. ajajaj så deilige lopper! spesielt det lille strykejernet var bare sååå kult! fryder meg over at sesongen er i gang for fullt :) *♥*

    ReplyDelete

Comments makes me smile!