April 10, 2012

Aviskurv til min store overraskelse og glede.


Min mor har en så skjønn kollega. Trude heter hun. Hun overrasker meg stadig med de
flotteste bruktskatter. Funn fra hennes turer innom diverse brkutbutikker og markeder.
Flotte funn hun vil gi til meg.

Og det rører meg, dypt i hjertet. Jeg kjenner henne ikke og likevel er hun villig til å glede
meg så. Omtanken og godheten. Jeg blir så glad!

Denne gangen overrasket hun meg med den fineste aviskurven. En slik en har jeg ønsket meg i åresvis! Hoho, jeg danset av glede da mamma overrekte meg den.
Nå står den nypusset ved siden av meg her i sofaen, med blader og dagens avis oppi.
Elsker den!

En søt rød og gjennomsiktig boks. Lik en jeg har vært så heldig å få av henne før, 
men i en str. mindre, kom hun også med. Og en søt liten krukke med lokk, Myott - Michelle fra Staffordshire England. Og en jule Lp. Med koselig cover.

Kan tro jeg blir glad!

Takk snille, gode du. Jeg neier og bukker. Og smiler. Masse.
  
Takk.

6 comments:

  1. aaah, verdens fineste aviskurv!!
    så heldig du er som har sånne "engler" ;)

    håper alt er bra ellers! ;D

    ReplyDelete
  2. Slike snille mennesker skulle man gjerne ha kjent! Jakter også på aviskorg. Kanskje jeg er heldig på loppis til helga??

    ReplyDelete
  3. Så koselig at det finnes slike omtenksomme mennesker
    rundt omkring oss :O)
    Tipper at hun også er glad for at disse fine tingene
    blir tatt så godt i mot og får et så fint nytt hjem - :O)))

    Kos deg med det!
    Klem fra Nina

    ReplyDelete
  4. Anonymous4/11/2012

    Hei på deg !! Så gøy at aviskurven falt i smak...hadde mistanke om det. Er jo ikke retro-type selv, men da er det kjempegøy å kjøpe til andre. Kos deg med den....jeg fortsetter jakten på "skatter". Klem fra Trude Helen.

    ReplyDelete
  5. Den er bare utsøkt!!! Har den jeg også :D
    Ha en fin fin dag søte du :)
    mvh ann kristin

    ReplyDelete
  6. Din heldiggris! Jeg fant Michelleserviset på et loppemarked i høst og tråler nå nettet etter ekstradeler. Om du finner ut du vil kvitte deg med din sukkerskål, så får du si ifra - jeg mangler nemlig den :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!