March 29, 2012

Vinner hos Yldi


I februar var jeg så heldig å vinne flotte grytekluter/lapper hos søte Yldi!
Hurra for fine give aways.
  
Gryteklutene er det Kåres svigermor som har strikket. Kåre Malony er Yldis cafe/butikk
i Kongsberg. Dit anbefalles det å ta turen innom om man befinner seg i nærheten.
    
 
Er så glad i mønsteret og fargene. Tenk å kunne strikke slik. Jeg imponeres.
Disse brukes med omhu, for å si det sånn.
 

Og i pakken som kom var det også en overraskelse til Nanino.
Et tøft flodhest-viskelær hvilende på en rosa blyant fra Rice. Kul liten fyr, hva?

Takk Yldi, for en herlig give away og for at du tenkte på Nanino.
Det gjør meg så glad!
          

2 comments:

  1. Wow, de var superfine!

    ReplyDelete
  2. Oi, strikka grytekluter! Der har vi et nytt prosjekt. Og jeg som egentlig alt har alt for mange grytekluter. men disse var jo kjempefine, tror jeg må prøve meg på noe lignende. De ser doble ut, stemmer det? (altså at to like er sydd sammen)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!