March 20, 2012

Snakkebobbletavle

  
Å lagre min kunst har alltid vært et strev. Jeg har ikke plass hjemme, ei heller et lager. Nå fungerer mitt pikerom hjemme hos pappa som et midlertidig lagringsted. Ikke optimalt. 
  
Men noe av kunsten jeg produserer er det heldigvis rom for her hjemme. En av mine plater fra et kunstprosjekt fra skolen har nå funnet seg tilrette inne på barnerommet. 
Med god hjelp av Nanino har vi fått skrudd på plass en snakkebobbletavle.
   
 
Nanino har også gjort den klar med stor iver. Kritt ble funnet frem.
Utrolig hva jeg har liggende klart i skuffene.
 

Brukskunst er jeg fan av! 

Visste du forresten at tavlemaling kommer i mange forskjellige farger nå til dags? Jeg ble helt satt ut da jeg så hvor mange jeg hadde å velge blant. Så vanskelig å bestemme seg! 99kr for 250ml ca. 

Nå frister det å lage flere tavler!


13 comments:

  1. Anonymous3/20/2012

    Hei!
    Bestemor/mamma følger deg på bloggen, smil :-))
    Kjempeflott snakkeboble-tavle!! Du imponerer :-)
    Ser at det er en som er veldig fornøyd :-)
    Gi en god klem :-)
    Bestemor/mamma

    ReplyDelete
  2. Wæææ, jeg vil også ha turkis tavlemaling! Trodde det fortsatt bare fantes i svart og mørk grønn, men jeg forstår jo at jeg ikke henger helt med;-) Den ble jo råstilig den snakkebobla!

    Takk for svar på det med "alt måå bli til noe", forresten:-) Skal prøve å bli bedre på det! Jeg kjenner til det med lagringsproblemer òg;-)

    ReplyDelete
  3. Wow,den var knall tøff..☺
    Ha en fin Tirsdags kveld...☺

    ReplyDelete
  4. Så lurt og fint!

    ReplyDelete
  5. Så kjekt med litt ekstra oppbevaring der...
    Jeg har tenkt litt på tavlemaling og skal lage
    en liten tavle med tavlemaling.. Og jupp, det er
    så kult med farge-tavlemaling!!! :)

    Digget din!

    Stor
    klem

    ReplyDelete
  6. Har liksom bare tenkt at tavlemaling finne i svart - kult med andre farger!

    ReplyDelete
  7. Så stilig den var!

    og takk for kommentar inne hos meg :-)

    Ha ei fortsatt fin veke!

    ReplyDelete
  8. Frisk farge! Og stilig bobbletavle du har laget. :) Kan nok produsere flere av de. Kanskje noen vil kjøpe av deg og? :)

    Klem Lene

    ReplyDelete
  9. Håper dere har hatt en fin helg! <3

    ReplyDelete
  10. Var det deg og lillemor jeg så tusle forbi Birkelunden rundt 11 i går? :)

    ReplyDelete
  11. Så stilig bobbletavle du har laget...digger digger digger :)

    Klem fra meg

    ReplyDelete
  12. Knallfin tavle :O)
    morsomt og inspirerende må jeg si :O)
    ser så fint og koselig ut hos deg!
    Klem fra Nina

    ReplyDelete

Comments makes me smile!