March 09, 2012

Ro vs Kaos. Og lukking av øyner.



Ro på veggen bak sengen. Den glade lysslyngen blir jeg aldri lei.
Det er slik jeg liker å ha det på soverommet. Lyst, enkelt og med fargefulle innslag.

I dag har jeg trukket 2 visdomstenner. Ja. Iiik. Hvilket ubehag!
Så nå ligger jeg her i senga og prøver å slappe av. Finne roen. Desverre finns den bare på
veggen bak meg. For forran meg er det alt annet en ro:


Jeg har glemt å lukke dørene på min side av skapet. Når jeg tenker meg om, er dette en del av soverommet jeg aldri før har vist frem bilder av. En vakker dag skal denne siden av soverommet også ordnes. Men ikke i dag. Eller i morgen. Eller søndag for den saks skyld. Slik tenking gir også ro. Inntil videre.

Nå skal jeg bare lukke øynene og la min mor styre huset.

God helg til deg!

19 comments:

  1. Tenner er ikkje til å spøke med! Det er heller ikkje opne skapdører! God bedring :)

    ReplyDelete
  2. I love your colorful garland....and your pink pillow!!!

    ReplyDelete
  3. Uff...stakkars stakkars. Har aldri truket visdomstenner men har hørt at det er fryktelig vondt. (Eller at det KAN være det iallefall) Hååååper jeg slepper. Nydelig den fargerike slyngen din. Håper du finner roen og kanskje sovner fra de verste smertene.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk for det! Heldigvis var ikke selve trekkingen smertefull, men ubehagelig. Vondt med bedøvelse, og så når denne går ut.. ishjj.. ser ikke frem mot at jeg må trekke to til til sommeren :(

      Delete
  4. Bare kall det Kreativt kaos. Og det var jo masse fine mønster i det skapet :)
    God bedring.

    ReplyDelete
  5. Ja, hvorfor har vi egentlig de hersens visdomstennene? De fører vitterligen ikke særlig mye godt med seg. Håper trekkingen gikk bra, og at du er i form igjen på null komma niks :-)

    Klem fra Tevanga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk søte du, her slappes det meget av i kveld. Dog ingen godterier på meg. :(

      Delete
  6. uff, har også fjernet 2 sånne..
    pokker så dyrt det er også (nesten det verste..)
    ønsker deg fred og hvile,
    så fint med en mor som tar over litt!
    god bedring & klem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei, ja, det ER det værste. 4200,-. Fikk HELT bakoversveis. Penger jeg egentlig ikke har. Sukk og stønn. Tror jeg må få fart på den epla-butikk-drømmen jeg går med snart. Kunne trengt litt ekstra å rutte med omdagen ja.

      Å ha en mamma som stiller opp er gull ;)

      Takk for god bedring hilsner.

      Delete
  7. GO bedrings fina!
    Gull er en mor som kommer og tar kontrol.
    Ubetinget kjærlighet er noen fine greier :)
    Håper du får kost dæ litt i hælga!
    Siw

    ReplyDelete
  8. Så fantastisk deilig å se andres rot. Det er også ro for noen ;0). Virkelig. Jeg liker så godt den lysslyngen. Den ønsker jeg meg også. God bedring. Håper det går fort over!

    ReplyDelete
  9. Nydelig.
    Helt sant, jeg synes begge de vinklene fra rommet var fine jeg.
    Sånn er livet.
    Vi må se det vi ønsker å se, og lukke øynene for noe annet.
    Noe må vi tåle, andre øyehvilere bygger oss opp og gir oss ro.
    Tror vi heller skal senke skuldrene våre i den visshet om at ikke alt er på stell. Heller det enn å skulle ha alt perfekt. Livet er sånn.
    Skapene likeså.
    Vakker lyslynge, energifremkallende farger- og HVERDAG.
    Jeg skrive nesten aldri noe sted lenger, men du, deg er jeg ordenlig gla i. Hadde jeg møtt deg på gata på Grünerløkka, hadde jeg løpt på deg en god klem og fortalt deg hvor flott du er..og sånt gjør jeg altså aldri, hehe. Men jeg beundrer deg. For ærlighet og kjærlighet, for evner og blikk, for at du er i livet slik du er nødt til å være. Du har enormt mye å gi, du er virkelig ingen tilfeldighet, for du trengs.
    Ble personlig dette, men sånn er det.
    Og du, etter vismomstennervondt og under snøen, der ligger den fineste våren og venter på deg! For deg! Kaffe, is, en ledig grønn benk og sol som varmer utenfra og inn. Og der skal varmen ligge, innerst inne og varme opp der den trengs.
    God klem.

    ReplyDelete
  10. Jeg signerer annegrete over her, i ett og alt.
    God bedring, skatt!

    ReplyDelete
  11. haha så herlig!
    rot skal det jo være i et hjem.
    god helg til deg!
    klem m

    ReplyDelete
  12. Uffda, stakkars deg! To var i overkant mye syns jeg. Selv trakk jeg en visdomstann for en måned siden, ikke gøy. Men d blir jo heldigvis bedre :-) Bra at mamman stepper inn da! Likte foresten begge sidene av soverommet jeg, kunne vært mitt eget :-) Riktig god bedring og helg til deg. Klem

    ReplyDelete
  13. Bare å lukke øynene godt igjen, det bruker jeg å gjøre også! Men pass på at du ikke snubler i noe som ligger på gulvet (for det bruker jeg å gjøre når jeg lukker øynene igjen)

    God helg;)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!