March 28, 2012

Overraskelsen fra Trådsnella

  
Søteste Trådsnella sa hun ville sende meg og oss en liten pakke her forleden. Og at det ikke var
så mye, men at hun tenkte på oss da hun så det.
   
Jeg kunne ikke tro mine øyne da jeg åpnet den.
   
Mykeste, deiligste buksen, som hun atpåtil selv har sydd, åpenbarte seg for oss.
  
  
Den er så fin! Den passet perfekt til Nanino. Med myk strikk i livet og på bena, blir nok dette
den ultimate sommer buksen. Og stoffet i bomull! Jeg dåner. Det er så kult.
  
  
Tenk å kunne lage noe slik selv! Jeg gir meg ende over for slike flinke sydamer.
Trådsnella, du er helt fantastisk.
  
Og det er ikke over.
For under buksen, lå det jammen meg en kjole!
 
En ordentlig Nanino kjole!
 
Den sitter også som et skudd. Så forseggjort og pen. Myk og deilig å ha på.
Nanino syntes dette var superstas. Og syntes virkelig mamma Mumsi og pappaRottefinn også. 


Kjolen har så herlige detaljer. Med Nanino i hjertet tror jeg jeg må dåne enda engang her jeg sitter
å skriver. Så søt!
Måten hun har festet selene på, var også ny for meg. Det er jo genialt.
For Nanino har så smale skuldre at bukseseler og div andre seler har en lei tendens til å skli ned.

Tusen, tusen, takk kjære Trådsnella. Det er virkelig omtenksomt av deg.
Jeg blir rørt og glad langt inn i hjerterota. Aww. Jeg blir så glad!

En stor virituell klem til deg fra meg. 

7 comments:

  1. Wow, for en fin gave! Skjønner godt du ble glad for denne!!

    ReplyDelete
  2. Så stilig, både buksa og kjolen!! Passa perfekt :)

    ReplyDelete
  3. WOOOOOOW!!!

    Herlighet så heldig - og så nydelige klær til
    lille nanino :) Kule buksa og kjolen..
    Nydelig og passet perfekt jo :)

    Stor klem

    ReplyDelete
  4. Anonymous3/28/2012

    Fantastisk gave Nanino har fått:-)))
    De passer perfekt til lille skatten :-)
    Det ser ut som om hun virkelig likte både kjolen, med de fine detaljene og den flotte fargerike buksen. Så heldig Nanino er!
    Bestemor elsker jenta og gaven <3 :)
    Takk til Trådsnella :)
    Klemmer fra bestemor

    ReplyDelete
  5. så utrolig flott gave da! ..og ting som er laget med hjertet, er bare det beste som finnes!

    ReplyDelete
  6. Så fin gave!
    Skjønner godt at du ble glad for den!
    Passet perfekt til den nydelige jenta di Ü
    Ha en finfin dag, gleder meg til å se mer av "trykksakene" dine!

    ReplyDelete
  7. AAAAAAHW ;) dette har jeg ikke sett før nå! Så nydelig hun ble!
    Å klærne passa jo perfekt!
    Så gøy å lage noe til dere når jeg ser hvor fint det ble på!

    Massevis av klemmer til dere også!!

    *SMASK*

    ReplyDelete

Comments makes me smile!