March 28, 2012

Nytt fra trykkeriet

    
Trykkeriet går som smurt om dagen. Nå gjøres siste innspurt til den interne utstillingen på fredag.
Det 3 uker lange grafikk kurset nærmer seg slutten og jeg kjenner jeg er litt vemodig.
Jeg kommer til å savne min flotte lærer, selveste Dagfinn Knutsen. Han har virkelig åpnet en ny verden for meg. Jeg kjenner meg inspirert til tusen og alt jeg vil er å jobbe, jobbe, jobbe.

Heldigvis har jeg mulighet til å fortsette inne på trykkeriet / grafikkrommet ut resten av
skoleåret. Så en så lenge er ikke dette slutten.

Nå som jeg har gått over litt av produksjonen min, undres jeg over hva jeg skal gjøre med alt.
Jeg teller mange, maaange trykk. Epla butikk, ny og forbedret hjemmeside og en utstilling eller to hadde gjort seg. Og give away. Selvfølgelig. Det er jo en fin måte å bli "kvitt ting man ikke vil ha" ;)

Om litt venter ny en, her inne.
Av et trykk jeg tror vil falle i smak hos de fleste. Det blir spennende!
Heng med.
   
   

6 comments:

  1. Jeg vil gjerne se mer av det du lager - liker kunsten din veldig godt! Gi klar beskjed hvis du starter epla-butikk:) Likte best det nederste trykket her:)

    ReplyDelete
  2. Høyres ut som du har hatt god flyt i trykkeriet! Likar godt trykka du viser - særleg det fyrste, faktisk:-)

    Klem

    ReplyDelete
  3. Å, så stilige trykk!!! Og så heldig du er med læreren! Han er jo kjempeflink!

    ReplyDelete
  4. Så fine trykk du har laget:) de to nederste kunne glatt fått plass på vår vegg:)
    Så fint du trives og har mye energi:) Ikke ta det for hardt nå da:)
    Varm klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  5. så godt å lese, det oser av deilig driv!
    herlige trykk, jeg stemmer for en liten mumsibutikk!
    beste klemmen!

    ReplyDelete
  6. Så fiiint det er, får lyst til å prøve selv! :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!