March 30, 2012

Ny snakkis

Etter et projekt på skolen sitter jeg igjen med 3 snakkebobblehyller. (Jeg skal vise dere engang).
Jeg er svak for snakkebobbler har jeg funnet ut. Nå har to av dem fått plass på veggen over sengen.
   
   
Resultatet ble slettes ikke værst. Selv om jeg til min store fortvilelse klarte å feste den ene listen
feil vei så en kvistflekk syntes.
 
  
Jeg er så glad for at jeg har fått billedlistene mine tilbake. Yay! Frem med flere bilder.
Om støv blir et slitsomt problem er planen å skjære til en plexiglass plate å feste over.
Men det tar vi som det kommer.
  

22 comments:

  1. Utrolig tøffe hyller, og FOR en god idè! Artig samling til mannen da, men likte de to sinnataggene best i grunn :)

    ReplyDelete
  2. Å, så fine hyller! Veldig smart med de tverrlistene, de egner seg jo perfekt til oppbevaring av slike samlinger. Hehe, må le av de to sinnataggene i den andre hylla. :)

    Ha en fin dag, kjære du!

    ReplyDelete
  3. Herlig snakkis! De likte jeg veldig godt!

    ReplyDelete
  4. Mumsi, kan du lage slike på bestilling? Det hadde vært råstilig å ha en snakkeboble-hylle til eggeglassene mine, tror du ikke? :)

    ReplyDelete
  5. Så fine de hyllene var! :)
    Herlig!

    Kose deg masse i påsken...

    STOR
    KLEM

    ReplyDelete
  6. Wooow!!
    Rå kule!!!

    *flinkser*

    HUGS

    ReplyDelete
  7. Råååå stili jo!!!
    Hærligt at kreativiteten bobler Mumsi!!
    Dette er Din greie ja ser jeg, dette kan Du!! :)

    Glad helg til Deg og Dine!!
    klem fra Ann Kristin :)

    ReplyDelete
  8. LIKER!! utrolig kult.
    Sånne hyller må
    jeg få lagd
    : )

    Ønsker deg en GOD,
    happy helg!
    Klem.

    ReplyDelete
  9. Genial hylle :D!
    Elsker Kid Robot...
    så jeg har nettopp begynt samling til poden (og meg),
    men vi har ikke kommet lenger enn kjernefamilien.
    Har VELDIG lyst på Itchy & Scratchy så kanskje jeg skal
    bestille noen blindboxes av deg og krysse fingrene :)
    Vet du noe om oddsen eller hvem som er de hyppigste gjengangerene?

    God Påske!

    ReplyDelete
  10. For en flott hylle da... Herlig på veggen =))

    Hvis du ønsker å prøve lykken på et gavekort-ønsker jeg deg velkommen inn på bloggen min ..I morgen bør du følge med =))

    ha en fin fredag

    Kerstin

    ReplyDelete
  11. Å så fine!! Likte den godt med the simpson i. Perfekt for små samleobjekter. God helg til deg!!!

    ReplyDelete
  12. Innmari fine altså. Smart å sette tverrlister i :-)

    Klem

    ReplyDelete
  13. Jeg bøyer meg i støvet, du er så FLINK! Jeg blir så glad av bloggen din, jeg.

    Riktig god helg til deg, søte!
    Klemmer fra Fransen

    ReplyDelete
  14. Utrolig stilig!
    Klem Gitte

    ReplyDelete
  15. Det var en imponerende samling! Artige snakkeboblehyller, lur idé.

    ReplyDelete
  16. utrolig kult og kreativt!!

    ReplyDelete
  17. Ja takk,send meg gjerne en liste over figurene som er til salgs,når du har tid :)!

    Tror kanskje jeg hadde lagt dem ut for salg på Finn først
    så kan folk evt. gi bud,kanskje du treffer på den rette samleren som slår til...
    På Epla tror jeg du må liste med en forhåndssatt pris.

    Kos dere i påskeferien!

    ReplyDelete
  18. å så kule di snakkeboblehyllene var!!! å en imponerende samling gubben din har må jeg si:)
    god påske! hilsen fra june:)

    ReplyDelete
  19. Åååå... Disse likte jeg godt! Supergodt!

    ReplyDelete
  20. åh, disse er bare så fine, og jeg MÅ herme.. de er så enkle og rene i formen, samtidig som det er humor i dem ;)

    ReplyDelete
  21. Utrolig morsomme! Og kule!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!