March 05, 2012

Ny kjøkkenvask

Mandagsroen har senket seg i huset. Stillheten råder på det nye kjøkkenet.
 
 
Nanino ( og Mumsi ) fikk nemlig et av ønskene sine oppfyllt, Brio kjøkkenvask med skap.
Takk bestemor!
 

Oppvasken blir unnagjort i en fei.
 

   
Grytene står klare. Nå venter jeg spent på hva vi skal ha til middag i dag.
 
  
Jeg planelgger å sette inn noen ordentlig hyller i skapet, men en så lenge fungerer den
lille krydderhyllen greit. Her skjøvet frem for anledningen.
 
Nå gjenstår det å få fyllt skapet opp med god mat og drikke. Lekmat i tre/stoff er definitivt
skrevet opp på listen over hva jeg skal se etter på vårens loppemarkeder. Gleder meg allerede.
  

15 comments:

  1. Hvor ser det fantastisk hyggeligt ud. Jeg har aldrig før set den køkkenvask selvom vi ejede komfuret da de store var små.

    Forårsklem

    ReplyDelete
  2. Grattis med både nytt kjøkken og seng! :) Masse fine bilder fra barnekjøkkenet, og barnerommet lengre nede her!

    Håper du har en fin mandag!
    klem

    ReplyDelete
  3. Så fint! Her blir det mange hyggestunder, tenker jeg. Vi har en lekeovn fra ikea - fantastisk investering og mye lek.
    Ha en fin uke.
    klem :-)

    ReplyDelete
  4. Så flott, heldige barn du har:)) Klem fra Agnete

    ReplyDelete
  5. Å så koselig kjøkken! Her tenker jeg det blir sving på oppvaskkosten ja!!!
    Ønsker meg (eller Ylva ønsker seg ;) ) også slikt kjøkken etterhvert, men jeg prøver å holde igjen (meg selv...) til hun blir stor nok til å sette pris på det selv :)
    Den barnesenga var FANTASTISK! Jeg hadde nesten lik da jeg var liten og skulle så gjerne hadd den når Ylva blir litt større. Får vel tråle finn jeg også ;) Det er stas å sitte å drømme der inne uansett :)
    Håper du har det bedre og tar vare på deg selv.
    God klem fra Dina!

    ReplyDelete
  6. Koselig kjøkken!
    Tenker det blir mange fine stunder der:)

    Klem Gitte

    ReplyDelete
  7. Jøsses, hvor fint.
    Med gryder, grydelapper og alt:)

    ReplyDelete
  8. Så fin vask. Har ikke sett den noen steder. Vet du hvor den er kjøpt? Hadde vært perfekt ved siden av Ozzys røde komfyr også:)Fin seng dere fant også. Vi var på utkikk etter en brukt en stund selv da Ozzy skulle få stor seng, men ble Ikea til slutt..

    ReplyDelete
  9. WOW, hvor er det bare sødt! Er helt vild med det!!
    gryderne er fantastiske :)

    ReplyDelete
  10. Anonymous3/06/2012

    Så koselig "kjøkkenet" ble! Her er det en liten kokk som koser seg og lager god mat, tenker jeg. Bestemor venter på invitasjon :-)))
    Gleder meg til å komme på besøk snart!(trenger ikke invitasjon :-)))
    Hanne: Vasken er kjøpt på TITT INN BRIO, på Ski storsenter. Tenker den blir solgt i de fleste lekebutikker som selger BRIO!
    Klem fra bestemor

    ReplyDelete
  11. Så stilig! Går og drømmer om liten kjøkkenkrok her jeg også. Må bare vente litt på lønning først;-) Tror både ungene og jeg hadde storkost oss med slikt lekekjøkken, hihi;-)

    God tirsdag videre til deg!

    ReplyDelete
  12. Heldige Nanio, heldige mamma og pappa, heldige bestemor ::)) Tenker de store står i kø for å smake ::)). Godklemma ::))

    ReplyDelete
  13. Så FIN vask! Den var nå, har ikke sett den før.
    Kan tenke meg at Nanino tryller frem både det ene og det andre ved dette fantastiske kjøkkenet! Ha en fin dag, vennen!

    ReplyDelete
  14. Anonymous3/07/2012

    Underbart!

    Åh så fin blogg och mycket inspiration!!

    Kika in hos mig och tävla, du kan vinna ett typaket retro tyger eller fina pappersark med en Tildabok :)

    Kram
    Monya

    //blueeiz.blogg.se

    ReplyDelete

Comments makes me smile!