March 01, 2012

Morsdagen hos min mor

Februar kom og gikk så altfor fort. Jeg har nesten ikke rukket å henge med i svingene.
Nanino sin bursdag har kommet og gått, morsdagen og valentines dagen likeså.
Bursdagen skal jeg komme tilbake til om ikke lenge, det var stor stas og gledesfull feiring.
Morsdagsen ble så som så her hjemme. Jeg og pappaRottefinn sto begge opp på
feil bein og det endte med at jeg og Nanino reiste til min mor. Nå klarer jeg ikke å huske hvorfor
vi ble så sure på hverandre. Kanskje det er like greit. Heldigvis fikk vi ordnet opp i løpet av dagen.
Hos mammavfikk vi en deilig dag sammen, og min bror tok også turen til middag og kaffe. 
Jeg klarte ikke velge hvilke bilder å vise så her kommer alle sammen..


Mødre syntes jeg det absolutt er verdt å feire! Jeg tror jeg nesten må ut i sola
å feire meg selv litt nå etterpå. En liten bruktrunde med en kaffe mocca i hånden er en av mine
favoritt ting å gjøre.

Heia alle gode mødre der ute.

9 comments:

  1. Koselig dere har det :)
    Blir glad av å se kjærligheten som stråler igjennom bildene :)

    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  2. Tusen takk for at du deler de fine ordene og bildene dine:)
    Man kan føle på stemningen i hvert bilde:)
    Klem

    ReplyDelete
  3. sååååå nydelig nanino er! (og begge mammaene likeså!)

    ReplyDelete
  4. Herlige bilder av en sammensveiset familie:) Vakre Nanino og fine broren og mammaene:)Det ER deilig med familiebånd:)

    Varm klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  5. Mamman din er bare så utrolig god! Jeg har selv blitt så glad i henne. Så varm og omsorgsfull. Dere er heldige som har hverandre. :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous3/01/2012

    TAKK igjen til min kjære datter, for gode ord og fine bilder. Ja, vi har det godt og er veldig glade for at vi har hverandre :-)
    GOD MAMMA for Nanino DET ER DU! Håper turen med kaffe og bruktbutikker ble god ;-)Pass på og kos deg i hverdagen :-)
    Legg merke til alle de fine maleriene på veggen min, de er laget av flinke Mumsi :-)
    An-Magritt, jeg er glad i deg og dine også. Gjennsidig det der, søte, gode deg.
    Takk også til alle gode bloggere som er så flinke til å oppmuntre hverandre! Har blitt glad i mange av dere! :-)
    Klem fra mamma!

    ReplyDelete
  7. Ta en titt i bloggen min;) Og så må du sende meg en mail:)

    ReplyDelete
  8. Her sitter en heldig tante og føler at hun var med dere på dagen deres. Glad i dere ALLE sammen.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!