March 15, 2012

Livstegn

Deler av krokus servise fra Freiberger-Porzellan, made in GDR. Barndoms nostalgi!
  
Som krokussen på mitt nye servise, dukker jeg snart opp igjen her jeg og. Det skjer så mye
om dagene at jeg så vidt rekker å henge med. Lyset og våren bringer mye positivt med seg,
så vel som litt gruff her og der. Gruffet, som blant annet innebar tur til legevakt og intense magesmerter på søndag, prøver jeg å legge bak meg. Kroppen er ikke på lag, men spennende, gode hendelser kompenserer.
    
På skolen produseres det grafikk. Jeg har deltatt på hagebloggtreff. Gangen har vært på trykk i avisen og store og små prosjeker er underveis. Jeg har til og med vært så heldig å vinne 2 give aways! Lykke! Spennende tider her altså.
     
Jeg gleder meg til å ta fatt på bloggingen igjen.
    
Håper du og henger med i disse dager, ønsker deg en fortsatt god uke!

9 comments:

  1. Håper gruffet har gitt seg og at du har mange fine, vårlige dager i vente:) Det høres ut som det skjer gode ting også - og det er bra:)
    Ha en fortsatt fin uke og en god helg!

    ReplyDelete
  2. Jeg henger med! Tenk, neste uke skal vi skru klokken frem til sommertid, det er noe å glede seg til! :-)
    Ta vare på deg selv og dine! God helg!

    ReplyDelete
  3. mye spennende som skjer rudnt deg likevel da, selv om kroppen jobber litt i mot deg!


    her kom sola over fjellet i dag, så nå har jeg sol fra kl 10 på morgenen, det gir meg ny energi!

    ReplyDelete
  4. Så fint å 'se' deg igjen, Mumsi.
    Den turen til legevakten høres ikke bra ut, men flott at det skjer gode ting også.
    Klemmer :-)

    ReplyDelete
  5. hei Mumsi!
    henger visst ikke helt med i svingenen om dagen jeg heller,
    men sånn er det bare..
    bloggblues som du så fint kalte det en gang - sitter å venter på lyst,
    plutselig kommer den, det vet jeg!!
    beste vårklemmen til deg

    ReplyDelete
  6. Uff, legevaktbesøk er ikke greit:-( Fiint servise i alle fall! Bare prøv å ikke stress for mye da, Mumsi:-) Husk for all del å ta deg pauser! Jeg blir så lett utslitt når vi går mot lysere tider og kjører kappløp mellom energi, ting som gjøres og ting jeg vil gjøre...

    Gode klemmer til deg:-)

    ReplyDelete
  7. Usj. Legevakten er ugreit.

    Gleder meg til å se mer av deg!

    ReplyDelete
  8. Heldige du som leker deg med grafikk, min favoritt! Spennende med alt det fine som skjer hos deg. Masse god bedring med kroppen, legevakten hørtes ikke hyggelig ut. Snart fin helg til deg :-)

    ReplyDelete
  9. Koselig å se deg igjen i går :)
    Klemmer fra Stine

    ReplyDelete

Comments makes me smile!