March 17, 2012

Hagebloggtreff


På onsdag tok jeg og Louise fra 4etg turen ut på Alnabru senter. Her ventet det nemlig hagebloggtreff hos Skeidar. Årets nyheter skulle lanseres og vi bloggere var innvitert.
Et virkelig flott opplegg, med både foredrag, mat og drikke, loddtrekning av fine premier,
goodiebags og rabatter i butikken.


Bordet over gikk under tittelen "Urban". På det stod disse kule lysestakene. Og puffene til å sitte på. Elsk! Etter dette DIY - innlegget hos prydelig i dag, kommer nok jeg også til å prøve ut litt diverse "dypping" i nærmeste fremtid. Trelysestaker og sleiver skal anskaffes.


Vi ønskes velkommen.

  
Hviit damen Linda Elmin, viser oss hvordan å dekke bord i forskjellige stiler. Mange gode tips å hente.
 
Stein i tre får man også kjøpt i disse tider. Interessant.
 
Lekker metallpotte. Kan lett se for meg denne i vinduskarmen på kjøkkent.
 
   
Store kjeramiske ananasser er spådd en lys fremtid i år. Ja, hvorfor ikke?
Gir noe å snakke om under grillingen. Det er helt sikkert.  
     
  
Enda flere flotte ting Skeidar har å by på. Og goodiebag.

Hyggelig å treffe på kjente og ukjente. Stine, fra Stines hjem - Livet på landet og resten av blogge folket. Takk for prøvesitting i "hagen" og et fint arrangement!
 

1 comment:

  1. Haha, der var ananasen ja!!
    Den blir vel den neste blogg dillen.. Kniis;-)

    Men alvorlig; fint innlegg, må somle meg til å lage et innlegg om treffet jeg også snart..

    ReplyDelete

Comments makes me smile!