March 03, 2012

Glimt fra uken

Jeg er super betatt, og ikke minst inspirert, av bloggen, Bluebird Vintage i disse dager.
Damen er så søt og har en så herlig familie. Jeg har hatt lyst til å lage tilsvarende innlegg som
hennes Bits + Pieces . Glimt på norsk. Eller finnes det noen bedre ord?
 
Syntes det er en fin måte å vise glimt, små dryss av hverdagen på. Det er også hyggelig å ha en
liten slags oppsumering av bilder og hendelser som har skjedd i løpet av uken.
Det er så mye som skjer om dagen at å få kunne sortert det litt og samle det her tror jeg
kan være allright. Jeg prøver.
 

1. Jeg har funnet tilsvarende grytekluter vi har fra svigermor i en mini utgave. Yay!
2. Sola er definitivt tilbake og jeg elsker det!
3. Nanino elsker ballonger og har kost seg med ballongene i fra bursdagen helt til nå.
4. Stuen er helgeryddet. Deilig.
5. Finn.no er gull. Den fineste sengen er blitt vår.
6. Klokken har kommet tilbake til sin faste plass i bokhyllen, etter en prøve periode på sjenken i  
    stua. Å ha den et annet sted har skapt full forvirring i heimen.
7. Lampen Enda klarer jeg ikke bestemme meg for om jeg skal bytte skjermer eller ikke.
8. Krøllene sitter løst.

Håper du har en god helg. Her har vi null planer og det er helt supert.

5 comments:

  1. Skjønne og stemningsfulle bilder! Virkelig flott!

    Fineste lørdagen til deg!

    ReplyDelete
  2. ja, er ikke den bloggen fiiiin!! er veldig glad i den jeg også! nydelige bilder du har tatt, forresten! fin lørdagskveld til deg. vigdis

    ReplyDelete
  3. Eg må sei eg like det ja, små snap-shots fra veka.
    Så kjekt at du like det eg lage da vennen, det betyr masse for meg :o)

    Gratulera så masse te stooore Nanino og varme vibrasjoner sendes din vei, godjenta du.

    KLEM

    ReplyDelete
  4. Liker!! Herlig med små hverdagsglimt, og lille nanino er så skjønn:)

    ReplyDelete
  5. Så fint innlegg, veldig hyggelig med slike glimt i bilder og tekst! Det så ut til å være en fin blogg du anbefaler, jeg må kikke litt mer på den nå! Klem fra Anne

    ReplyDelete

Comments makes me smile!