March 18, 2012

Bye bye Facebook


Et passende bilde fra en stømboks på Ljabru tatt med Instagram.

Facebook, beklager. Jeg måtte gi deg opp.

Beklager alle mine følgere på denne arenaen. Jeg gikk inn i dette med stor glød. Desverre varte den ikke. I løpet av de to månedene jeg var der inne ble det ikke utrettet stort. For meg var FB altfor omfattende å sette seg inn i. Jeg endte bare opp frustrert og lei.

Det er fint at andre bloggere får det til. Det er en super plass å nå ut til folk på. Nesten alt av næringsliv og markedsliv er jo på Fb i dag. Konkurranser kan vinnes og informasjon spres raskere enn vinden. Jeg ser hvor stor nytte min samboer og hans bransje har av det.

Vel. Jeg kan iallefall si at jeg har prøvd. 

( Jeg er ikke helt borte derifra da. For nå er min neste store satsning, Printest! Og for å kunne ha konto der må man ha en FB konto. FB gir ikke opp kontrollen over meg så lett nei. Ish.. )


4 comments:

  1. da er vi 2:)
    for meg blir det litt for mye å følge opp.
    godt det ikke bare er alderen min da Mumsi..
    god klem til gode deg!

    ReplyDelete
  2. man må ikke ha facebook for å bruke pinterest altså, jeg har ikke noen kobling mellom facebooken min og pinteresten ;) *♥*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Enten facebook eller twitter. Iallefall etter det jeg har forstått. Fortell meg gjerne om det går an å ha konto uten en av disse to! ;)

      Delete
  3. Jeg følger bloggen likevel altså. :)
    Og så ble jeg nysgjerrig på pinterest-brettene dine. :) Her er mine: http://pinterest.com/anngoli/

    ReplyDelete

Comments makes me smile!