March 27, 2012

Avtagbar tapetlengde

 
En veggflate på det ellers så hvite soverommet har blitt livnet opp med en tapetlengde.
Jeg tok motet fatt og blåste støvet av en rull med tapet jeg fant på lakkegatamarkedet for 100,- for over 2 år siden. Kanskje det til og med er to.
I blandt sitter det langt inne å ta i bruk noe helt nytt. Noe fint og spesiellt, som skal spares og
bare brukes i de rette og viktige anledningene..
  

Jeg er så glad for at jeg torde bryte forseglingen.
Det beste er at tapeten bare er festet med knettgummi / tack-it. Så om vi går lei eller har lyst
på en forandring, så er det lett å ta den ned igjen. Veldig greit og enkelt!
  

Nå får jeg lyst til å få tak i mer tapet. Kanskje en lengde kunne gjort seg på kjøkkenet?
  
 

15 comments:

  1. Så frisk og fin tapet !!
    Og veldig lurt å feste med tack-it ;)
    Dette ble jo en stor forandring på soverommet, nå kan dere jo skifte etter humør og årstider :)

    Klemmer fra Janne

    ReplyDelete
  2. Så fint det var, tapeten var bare så kul. Ha en fin kveld videre, klem Wilhelmine

    ReplyDelete
  3. Så flott det ble!
    Kjekt med tapet som enkelt kan fjernes når man blir lei:-)

    ReplyDelete
  4. Det ble kjempefint! Jeg har også en rull med helt lik tapet og skjønner hva du mener, for jeg har heller ikke turt å bruke den. Har også lurt en del på hva jeg skulle bruke den til og har ikke blitt helt enig med meg selv. :) Men dette var jo en kjempe god ide og ikke så skummelt siden den bare er å ta ned om man får lyst.

    ReplyDelete
  5. Hei Mumsi!
    Det ble kjempefint! Og så liker jeg så godt lampene og det flotte sengeteppet.
    Jeg har også en rull tapet fra Interiør1900 som jeg ikke tør bruke, men i dag spurte størstejenta om hun kan få en remse tapet til rommet sitt, og jeg tror jammen hun skal få denne. Men så har hun smartpanel - lurer på om jeg bare kan lime det oppå sånn som du har gjort?
    Ha en riktig fin kveld.
    Klem :-)

    ReplyDelete
  6. Så FINT det ble!
    Det passet jo perfekt inn og så fresh
    den tapeten var - i like!
    :)

    Stor klem

    ReplyDelete
  7. så FINT det ble Mumsi!
    herrrlig med forandring,
    love it!
    beste klemmen

    ReplyDelete
  8. Så herlig tapet! Og så utrolig lettvint å feste med tack it? Genialt. <3 tapet

    ReplyDelete
  9. Så herlig,en skikkelig solskinns-tapet :)!
    Smart løsning!

    ReplyDelete
  10. Å, jeg vet akkurat hva du snakker om. Hvor mye har jeg egentlig liggende på stas? Sånt som er så fint og verdifullt for meg at jeg ikke engang tør å ta det frem i dagslyset! Så ligger det der da, og støver bort i skuffer og skap til null glede og nytte. Bra at du torde å åpne tapeten og henge den opp. Det ble et skikkelig fint blikkfang :-)

    Klem

    ReplyDelete
  11. I adore this print.....so pretty!

    ReplyDelete
  12. HELT fantastisk kul tapet!!! Love it!!

    ReplyDelete
  13. Kul tapet..

    Ta en titt innom bloggen min og se etter Giveaway...

    Ha en fin kveld..

    Britt.

    ReplyDelete
  14. Ååå, så fint det ble! :D Jeg er også glad for at du turte å bryte forseglingen. :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!