March 04, 2012

2 MÅ HA barnebøker

Alt er relativt, men er det to flotte barnebøker som også er spennende for oss voksne å lese,
så må det være disse to.
Først, Årstidene av Blexbolex fra årets Mammutsalg. Til 150kr. I am in love. Franske Bernard Granger, kjent som Blexbolex, er illustratør, bildebokforfatter og serietegner. En utrolig dyktig kar.
Bare se her så skjønner dere nok hvorfor:


Boken er så nydelig illustrert. Fargene, stilen, humoren, stemningene..
Spennende for både stor og liten.
 

Fra før av har vi boken "Bilder av folk" som også er en fantatsisk billedbok. Kåret til verdens vakreste bok i 2009. Her kan du lese en god anmeldelse av den.


Nå ønsker jeg meg alle bøkene Blexbolex har vært med på å lage. Denne bl.a. må jeg definitivt
sette opp på ønskelisten neste gang pappaRottefinn drar til London.

Er du også Blexbolex fan?
 

4 comments:

  1. Aldri sett disse bøkene før jeg, men utrolig morsomme ;)
    Skriver opp på handlelista vår også!!

    ReplyDelete
  2. Jeg har aldri sett de før heller, men de ser spennende ut! helt klart morsomme illustrasjoner :)

    ReplyDelete
  3. ..eller kjøpe her til litt over 200kr, porto inkludert ;)
    http://www.play.com/Books/Books/4-/12311883/I-Know-How-to-Cook/Product.html?searchstring=I+Know+How+To+Cook&searchsource=0&searchtype=allproducts&urlrefer=search

    ReplyDelete

Comments makes me smile!