February 06, 2012

Varm i vinterkulda



Her i byen holder jeg på å fryse bort. Ja faktisk er det så kaldt at til og med et tre,
et rekkverk og en lyktestolpe har hatt vett til å kle på seg. Ingenting er vel bedre en et godt
og varmt hjemmestrikket ullskjerf. Brrr.. jeg hater å fryse.

Bilder fra Sofienberg parken og et rekkverk ved Akerselva i Oslo.

Jeg ser forresten at jeg nærmer meg 400 følgere! Fantastisk! Velkommen til alle nye
og takk for at dere vil følge Med et lekent sinn. Super stas.

2 comments:

  1. Ull er tingen! Et tre i en barnehage i Trondheim har hatt mønsterstrikket ullgenser. Nå er det nakent igjen, genseren ble utslitt etter noen år. Jeg likte veldig godt det rosa skjerfet!

    ReplyDelete
  2. Stilig ;)
    Det rosa skjerfet kunne jeg godt vært eier av...
    Kjøpte forresten Mor og Barn kamille i dag og gleder meg til å lese om deg, min bloggvenn :)
    Klem May Helen

    ReplyDelete

Comments makes me smile!