February 06, 2012

Retro barnebursdags invitasjoner

Først av alt, tusen takk for flotte tips ang barnebursdag. Jeg har vært rundt å sjekket ut 
sidene dere anbefalte. Mye god inspirasjon å hente! 
  
Jeg ser frem mot Naninos bursdag i slutten av februar. Vi planlegger et selskap for familien og et
hvor vi samler våre venner & deres barn. I år satser jeg på å være tidlig ute med alle forberedelsene. Prøve noe nytt. For å være ute i god tid er ganske så ulikt meg å være.

I disse dager holder vi på å sende ut invitasjoner på den gode gamle måten. Med posten.
Syntes det er så sjarmerende og personlig. 

I min søken etter inspirasjon til invitasjonene kom jeg over mange skjønne kort.
Her er noen av favorittene med temaet retro :


Kilder: 1 , 2, 3,


Kilder: 5, 6, 7, 8
( Nr 6 og 7 klarer jeg desverre ikke finne tilbake til. Si gjerne ifra om du vet hvor de opprinnelig er postet. )

6 comments:

  1. Nåååååh, så søte disse var!!
    Takk for tips og jeg gleder meg
    til å se barnebursdag innlegg!!! Og, særlig
    fra deg og din lille søte Nanino!! :)

    STOR KLEM!
    :)

    ReplyDelete
  2. Å, så fine! Helt enig i at det er mye mer personlig og stas å få invitasjon i posten:-)

    ReplyDelete
  3. I love these....the graphics are so sweet!

    ReplyDelete
  4. Tenk at hu e blitt såååå store! GISP! :o)
    Står te ellers da? Du e i blader og allslags øvealt du ser eg. Så kjekt. Du e barra så flinke vennen. Stolte av deg :o)

    Knuseklem

    ReplyDelete
  5. Falt pladask for den cowboyinvitasjonen! *lurer på om snart-9åringen vil la seg overtale..hmmmm...* ;D *♥*

    ReplyDelete
  6. Anonymous2/11/2012

    Gleder meg til å få kort i posten :-)
    Jeg takker: JA!
    Det blir STOR STAS å feire 2 årsdag!
    Klem fra bestemor

    ReplyDelete

Comments makes me smile!