February 03, 2012

Fredag erlik helg!

Det er helg. Gode fredags følelsen er her.
Pressen har vært på et nytt hyggelig besøk. Kan dere tro? Hihi, spennende.
Huset er rent og pent. Noe som har vært gode grunner til å dokumentere litt i dag.
Bli med på en mini tour?
 

Denne uken har vi blant annet tatt ned stellebords-delen fra bokhyllen til Nanino.
Første lille skritt mot en bleiefri tilværelse er tatt. Store jenter skrifter bleie på badet fra nå av.

Nytt speil er hengt opp. I fjor var jeg så heldig å få kjøpe dette speilet og denne hyllen av Janne
fra Blogg Ugla. I mitt stille sinn har jeg gledet meg til å få en anledning til å henge det opp,
for de orginale planene for skattene var plutselig ikke gjennomførbare likevel..
Det tidligere speilet fikk desverre hard medfart her en dag og trengtes å byttes ut.
 

Made by Mumsi:
Ellers så jobbes det med en liten hylle-makeover av dette gatefunnet. Flinke Mie fra
Mies Mirakler har holdt på med det samme den siste tiden. Sjekk det ut her.
Nanino surrer rundt med en skjønn liten ullkjole handlet på Finn. Absolutt favoritt vinterkjolen.
 


Vi trives fortsatt godt med det "nye" bordet. Hullet i hjørnet overses glatt. Til våren engang..
Ny liten rillete skål er kuppet for en femmer på Evangeliesenterets brukt og nytt. Lett å plukke med seg.
 

En av PappaRottefinn`s nye LPer, Jay Z & Kanye West "Watch The Throne Deluxe Set",
skinner opp i stua. Yes, jeg er ikke alene om å ha gode grunner til å smile over materalistiske gleder.


På kjøkkenet:
.. er "løpe"leken en stor hit. Frem og tilbake, fra vinduet til soveromsdøra i motsatt retning.
Gjerne litt i utakt med mor, så vi nesten kræsjer. Stor stas.

  
Det er hvitt, lyst og luftig igjen. Mye rot er ryddet bort. Deilig.
Klarer meg fint uten. Rot altså. Er nok det jeg finner mest distraherende når jeg skal
konsentrere meg. Forresten så er flere snakkebobble hyller satt i produksjon.
( Kommet halvveis med den første.. ) Håper på å få flere opp på veggen om litt.

Her går det unna tiltross for slitsom forkjølelse. Masser av prosjekter og gjøremål pågang.
Men orker ikke å tenke alt for mye på det nå. Nå er det fredags stemning i stua,
med playstation, sjokolade og en god kompis på besøk. Og blogging. Det hører til. Sniker det inn litt her og der.

Forresten så må jeg takke så mye for gode tips ang barnebursdag for de minste her.
Og så er det veldig hyggelig at så mange vil være med på Valentines Give Away`en jeg har
gående. Trekningen er den 9 februar, så det er fortsatt tid til å henge seg med.

Håper du har hatt en god uke og at spennende opplevelser venter deg i helgen.

FIN Fredag!  




4 comments:

  1. Fin fredag tilbake til deg og dine også :)

    Herlige bilder, så mye fint å se! Jeg tror jeg må slenge meg på giborten din- jeg har jo hellet med meg når det gis bort snop hos deg ;)

    Kos dere masse videre!

    ReplyDelete
  2. Herlig med en litt tour i heimen din.
    Kjempe koslig hos dere må jeg si.
    Flott jeg fant bloggen din. Slenger meg
    med som følger. Det er noe stemningsfult og
    fint som gjør meg liksom.. glad, når jeg blar nedover her. :)
    En god følelse. Gleder meg til å komme igjen!

    God helg. Klem Marlene :)

    ReplyDelete
  3. Så mange fine bilder. Og du har ei skjønn jente. Søteste krøllene da :) Ønsket meg krøller da jeg var mindre. Husker jeg var så misunnelig på bestevenninna mi på barneskolen. For hun hadde de fineste krøller. Hehe.

    Kjempefin reportasje om dere i Kamille og! :)
    Ha en FIN helg :)
    Klem Lene

    ReplyDelete
  4. Fine hjemmet deres :))

    ReplyDelete

Comments makes me smile!