February 11, 2012

Før - Etter: Ikeaskuffer

 
For en tid tilbake var jeg så heldig å komme over disse flotte hyllene på min vei. 
I tillegg til en grundig vask har de fått seg en liten makeover.
Det måtte jo bli en stripe med retrotapet på sidene. Det siste fra tapeten jeg engang kjøpte hos Gasellene, gikk med. Siden skuffene allerede var beiset brune, gikk jeg for rosa. Det er en så fin kombinasjon.
 
 
Toppen har fått seg noen strøk med hvitmaling. Inne i alle skuffene har jeg lagt
selvklebende hyllepapir fra Tiger. Og på alle skuffene har jeg malt noen strøk med lysrosa
maling på de øverste kantene. Slik kommer detaljene på skuffene fint frem igjen.
  

Nå gjenstår det bare å fylle skuffene med små og store skatter. Akuratt det blir nok ikke
noe problem.

14 comments:

  1. Så fin den ble! Jeg har to slike, og har tapetsert dem litt for jentete, så de står på rommet mitt og inneholder alle smykkene mine :) Spørs om jeg burde lage en av dem litt mer "guttete" så guttene mine kunne fått den :)

    Rosa + brunt = killer kombo!

    Så nydelig nanino er med oppsatt hår og med supersøt kjole!

    God morsdag i morgen <3

    ReplyDelete
  2. Jeg har noen slike stående på loftet, nå fikk jeg lyst til å gjøre noe med de :)
    Og så supersøt kjole.

    ReplyDelete
  3. Helt utrolig nydelig!

    ReplyDelete
  4. Så fiiin!
    Og FOR en skjønning du har! vakre vakre jenten<3

    Håper helgen blir en god en:)
    Knusekos

    ReplyDelete
  5. Så stilig! Du er flink :)

    Og for ei herlig jente du har! Virkelig et sjarmtroll til tusen.

    Fortsatt god helg til deg!
    Mange klemmer fra Fransa

    ReplyDelete
  6. Lekker!Liker så godt at du har beholdt den brune beisen :)

    ReplyDelete
  7. Å så fin den ble - og perfekt til barnerommet!

    ReplyDelete
  8. Vakkert! :-)
    God helg til alle :)
    mvh Ann Kristin

    ReplyDelete
  9. Kreativt og fint.Herlig tapet og nydelig jente;)

    Fin søndag til dere;)

    Klem
    Linda

    ReplyDelete
  10. Det ble bare knallfint! Så stilig med den rosamalingen på skuffene, skikkelig prikken over i`en :) Og så søt den dukkesenga i samme tapeten, nå kom jeg på at jeg kunne brukt litt av min tapetrest fra kommodene på en dukkeseng som venter på tur. haha, nå må jeg slutte å herme etter deg :p hihi! Liker kjolen til jenta di også, nydelig! *♥*

    ReplyDelete
  11. Så skjønn den ble! Rosa og brunt er jo så nydelig sammen!

    Ha en finfin søndag!
    Klem Lotte

    ReplyDelete
  12. Så fint! Og så skjønn jente i den fineste gule kjolen. Er det vintage fra 70-tallet? Jeg har selv en lignende i knall grønn! En gammel tante heklet den til meg. Nå bruker jeg den bare som pynt, for dattern er 10 år gammel og har vokst ut av kjolen for mange, mange år siden.

    ReplyDelete
  13. Det ble utrolig fint, det er koselig å kunne sette sitt eget preg på møbler i huset, noe du er utrolig dyktig til å gjøre. .)

    ReplyDelete
  14. Så flink du er!
    Ble jo helt nydelig! :)
    For en drøm for lille Nanino, skattekammer!!

    Håper du har hatt en fin morsdag!

    Klem

    ReplyDelete

Comments makes me smile!