February 07, 2012

Forbidden Fruit på hvite vegger


Jeg er flink til å ha mange prosjekter gående på engang. Nesten litt for flink.
I blant får jeg det til, akkurat slik jeg vil ha det. Lykke.
Andre ganger blir det med tanken, prøvingen og feilingen. Ulykke.
Og som regel må kompromisser inngås, både med meg selv og med pappaRottefinn.
Han bestemmer jo han også. Litt iallefall..

For litt siden var planen å sette på plater bak på bokhyllene som fungerer som
romdelere på soverommet. Platene skulle pusses, grunnes, pussess igjen og tapetseres.
Helst med Harlequin tapten fra Ferm Living.

Men av en eller annen grunn så kom aldri tapeten dalende ned fra himmelen,
og pappaRottefinn skaffet seg aldri bil slik at plater kunne kjøpes på Thauglands.

Skuffelsene tiltross, å male dem har jeg fått til.

Bildet er det forresten en kompis av RappaRottefinn, David, som har laget.
Det er et stillbilde ifra musikkvideoen "Forbidden Fruit" av el Axel featuring
Devin the Dude, som pappaRottefinn engang i tiden var med å gi ut på Pass It Records.

Her er videoen om du har lyst til å se:

6 comments:

  1. Jeg kjenner igjen det å ha mange baller i lufta og fange noen få mens andre blir årgangsballer. Ja, du skjønner hva jeg mener.

    ReplyDelete
  2. Dette ble skikkelig fint! Jeg har sjelden mange baller i lufta jeg, jeg bare tenker på dem. Sånn sett blir det jo ikke kaos av mange nystarta prosjekt heller... Og så har jeg i de siste årene lært meg at skal jeg få noe gjort, med en mann som alltid reiser, så finnes det heldigvis håndverkere å få tak i....

    Og du, tusen takk for veldig hyggelig kommentar på bloggen min

    ReplyDelete
  3. Stilen din er bare helt fantastisk elsk. Har du noen gode tips til loppemarked osv i Oslo området? Løkka er jo rene skattestedet når det kommer til retro osv, men om du har noen smarte tips tar jeg gjerne i mot. Var innom TGR på arkaden og på løkka her om dagen for å se etter lyslenken du tipset om her om dagen, den var ikke å finne, men gleden var stor da de sa den mest sansynlig kommer inn om to uker.

    Ha en fin helg! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei! Tusen takk for det ;)Så hyggelig å høre!
      Jeg skal prøve å få til et innlegg om hvor jeg pleier å dra på skattejaktene mine ;) Selvfølgelig vil jeg dele med deg!

      Ellers så er det fin info å hente på loppemarked.info
      med super informasjon over alt av forskjellige markeder som holdes.

      Ha en god lørdag ;)

      Delete
  4. det bildet likte jeg!! kan jeg spørre hvor rammen kommer fra? den var nydelig fin! mange baller i luften ja... jeg tenker at det er litt av "pakka" ved å være kreativ, man har mange ideer og baller i lufta og selvom bare en liten brøkdel blir noe av så er det faktisk noe! alle geniale ideer har sikkert 100 "ugeniale" ideer bak seg ; )eller no sånt, he he

    ReplyDelete
  5. Hei Kari Anne! Takk for hyggelig kommentar! Det er så sant så sant. :)
    Rammen er ifra Ikea. Den er ganske så stor, så "glasset" er i plexiglass.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!