February 02, 2012

Fargebloggeren i Kamille Mor & Barn

 

Jepp, jeg er selveste Fargebloggeren som er så heldig å få være første mann ut i
Kamille Mor og barn`s nye serie om bloggende mødre. Du kan finne artikkelen helt bakerst
i denne månedens utgave ( Nr 1, 2012 ) om det frister å ta en nærmere titt.


Gøy og samtidig nervepinende å se seg selv på trykk slik. Jeg trives helt klart best bak kameraet
for å si det slik. Men fotograf Gry B. Traaen og journalist  Hilde Tobro gjorde en flott jobb,
og fikk oss til å slappe av. Artig å få være med! Håper at artikkelen vil falle i smak.
Blir spennende å se hvem de kommende mammabloggerene vil være.  

13 comments:

  1. oi, så gøy!!!
    skjønne fargeblogger
    ::LOVE::

    ReplyDelete
  2. Gratulerer ;) må kjøpe bladet og lese!
    Gøy!!!

    ReplyDelete
  3. Yeee! Jeg har kjøpt bladet:) Du gjør deg godt på trykk:)

    ReplyDelete
  4. Næimen, så koselig!!
    Jeg skal kjøpe den i helgen!! :)
    Dette må jeg få med meg vettu!!

    Tenker det er gøy og samtidig litt
    nervepirrende å se seg selv i et slikt
    blad, men dere har det jo råflott!!

    Klem til deg, frøken!

    -Ida-

    ReplyDelete
  5. Åh, så gøy!
    Dette må jeg kjøpe i morgen :)
    Gleder meg til å se og lese!
    Håper dere får en fin helg.
    Klem <3

    ReplyDelete
  6. oj så gøy! dette bladet må jeg kjøpe :D ikke bare meg som er i media for tiden, tihi ;) *♥*

    ReplyDelete
  7. Fininger :-) Dere og leiligheten egner seg så absolutt på trykk. Koselig artikkel!

    ReplyDelete
  8. Så kult! Og Fargebloggeren syns jeg var et staselig navn:-) Gleder meg til å lese.
    Klem, Elin

    ReplyDelete
  9. Spenstig :) Kult navn var det også.

    ReplyDelete
  10. dette må jeg sjekke ut - ser spennende ut!

    ReplyDelete
  11. da har jeg kjøpt Kamille, kjempefin reportasje. Hadde jeg ikke allerede vært leser av bloggen din hadde jeg i hvertfall blitt det nå!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!