January 29, 2012

Valentines Give Away - Vinn Sjokolade! -STENGT-


Snart er det Valentines dag, og hva er vel bedre enn å feire kjærligheten med litt sjokolade?

Bli med på Valentines Give Away og vinn en Keith Haring boks fylt med 70% mørk sjokolade,
formet som de søteste små hjerter. I sammarbeid med butikken Doce Vika, lodder jeg ut 2 stk
Keith Haring bokser til 2 heldige lesere. Mmm.. søtt!
 
 
Doce Vika butikken holder til i Hommelvik utenfor Trondhein og har også egen nettbutikk.
De selger økologiske og gourmet matvarer. Fokus har de på sertifiserte økologiske produkter,
fairtrade, spesialimport og nisjeprodukter. Virkelig en butikk etter min smak.
  

                                                         For å bli med:
 
Alt du trenger å gjøre for å bli med i trekningen er å legge igjen en kommentar under
dette innlegget. Vil du spe på med et ekstra lodd? Link til Valentines Give Awayen på bloggen
din med det øverste bildet.

Fint om du skriver om du tar 1 eller 2 lodd. Har du ikke egen blogg så husk å legge igjen
en mailadresse jeg evt. kan nå deg på.
 
Kanskje er det du som får en søt Valentines overraskelse i posten?
Trekningen holdes den 9 februar.

Tvi tvi!  

91 comments:

  1. Nam, litt sjokolade er aldri feil. Ett lodd til meg. Og fin ny uke til deg! :)

    ReplyDelete
  2. Eg vil vere med :-) 2 lodd til meg :-)

    ReplyDelete
  3. Jeg elsker sjokolade. Så 2 lodd på meg :)

    ReplyDelete
  4. Nammis... Så klart jeg blir med! :)

    2 lodd på meg!

    ReplyDelete
  5. Ooooh! Ett lodd til meg! :D
    Men jeg kommer nok til å spise opp den sjokkisen selv. Kommer ikke til å dele den. ;) Eller kanskje litt da. Hvis jeg vinner... :)

    ReplyDelete
  6. Ett lodd til meg : )

    ReplyDelete
  7. Heihei! En fornøyelse å lese bloggen din! Happy hugleiksdag! Tar ett lodd jeg i dag:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusen takk for det! Gøy at du blir med. Happy hugleiksdag! ;)

      Delete
  8. Jeg vil også være med :)
    2 Lodder til Trøndelag !

    ReplyDelete
  9. Namnam! 1 lodd til meg :)

    ReplyDelete
  10. Så hyggelig at dere alle vil være med!

    ReplyDelete
  11. Ja takk! Ett lodd til meg :) sjokolade er alltid velkommen ;) *♥*

    ReplyDelete
  12. Sjokolade blir aldri feil. Aldri.

    ReplyDelete
  13. Jeg vil være med :) 1 lodd! Om jeg vinner tror jeg at jeg skal gi den til noen jeg har et lite godt øye til...mihihi!

    ReplyDelete
  14. Jeg elsker både hjerter og
    Sjokolade så klart jeg er med;)

    Ha en fin ny uke:)

    Klem Linda

    ReplyDelete
  15. Jeg vil gjerne ha 1 lodd i trekningen. Sjokolade har man alltid plass til ;)
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail..com

    ReplyDelete
  16. Den var søt, jeg er med. 1. lodd på meg.

    ReplyDelete
  17. jeg er med å tar ett lodd.:)

    ReplyDelete
  18. Mai Elin1/30/2012

    Så søte ! :) Tar ett lodd jeg, og krysser fingrene :)
    maja_babe_1@hotmail.com

    ReplyDelete
  19. Anonymous1/30/2012

    Hei:), jeg tar gjerne ett lodd..
    Hilsen Paulien

    ReplyDelete
  20. Jeg trekker ett lodd, og krysser fingrene for en søt valentin!

    ReplyDelete
  21. Sjokolade er jo aldri feil, og når de i tillegg kommer i fiiin boks må man hive seg med! 2 lodd til meg :)

    ReplyDelete
  22. Hvem kan motstå deilig sjokolade og lekker innpakning ? Jeg er med :)

    Marit
    marchrsto@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Anonymous1/30/2012

    ååå, sjokolade! er selvfølgelig med på det!
    et lodd på meg :)
    Klem Maren
    marennf (a) hotmail.com

    ReplyDelete
  24. Anonymous1/30/2012

    MMM! Ser vældi go ut!
    Ett lodd til meg, Carina
    cstens@frisurf.no

    ReplyDelete
  25. Det hadde vært noe! Jeg blir med, ett på meg;)

    ReplyDelete
  26. Tar gjerne ett lodd,mannen min glemmer sikkert denne dagen

    ReplyDelete
  27. Jeg er gjerne med og tar 2 lykkelodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/01/vinn-sjokolade.html

    Krysser fingrene for at jeg får dele disse med de kjæreste jeg har på valentines!

    Klem

    ReplyDelete
  28. To lodd på meg :-))

    ReplyDelete
  29. Å, kjempesøt! Jeg vil gjerne vinne! Ellers så kjøper jeg et sånt hjerte sjøl;)
    Og du - jeg kjøpte Kamille Mor&Barn - takk;)

    ReplyDelete
  30. Prøver 1 lykkelodd jeg! Hvem sier vel nei til sjokolade? ;-)

    ReplyDelete
  31. Hei! Jeg trekker 2 lodd for kommentar og link på bloggen min. Tipser i samme slengen om min egen gi-bort. :)

    ReplyDelete
  32. Så fin boks, også med sjokolade oppi da :-) Jeg tar 1 lodd og håper på vinnerlykke!
    Laila

    ReplyDelete
  33. Jeg vil gjerne ha litt sjokolade, trekker 1 lodd og håper ! :-)

    ReplyDelete
  34. Mm, hjertesjokolade.
    Jeg vil gjerne være med i trekningen med 2 lodd.
    :-)

    ReplyDelete
  35. Elsker mørk sjokolade,så her tar jeg ett lodd.
    Fin blogg forresten,oppdaget i dag via smileull

    ReplyDelete
  36. Søtt :) Deltar gjerne med 1 lodd.

    gully2345 a) hotmail.com

    ReplyDelete
  37. Wow, så søtt. :) Jeg tar gjerne to lodd.

    ReplyDelete
  38. Signe Helene2/02/2012

    Hei :)
    Blir gjerne med på denne søte give away :)
    (signe@epost.no)

    ReplyDelete
  39. Hei!
    Jeg blir med, og tar 2 lodd.
    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    ReplyDelete
  40. Jeg blir med og tar ett lodd :)
    Happy Valentines!!

    Ida
    urettferdig(ætt)live.com

    ReplyDelete
  41. Et lodd på meg!
    Krysser fingrene.

    Ole-Martin
    olemartinjensen(ætt)live.no

    ReplyDelete
  42. Anonymous2/02/2012

    Namm!


    johnny_l_j@hotmail.com

    ReplyDelete
  43. Jeg vil gjerne være med, 1 lodd :-)
    line.strandli@gmail.com

    ReplyDelete
  44. Vil gjerne prøve lykken med 1 lodd jeg :)

    Klem Charlotte

    ReplyDelete
  45. Prøver meg med to lodd:) utrolig søt gave!..
    Janne - jannebabzen@hotmail.com

    ReplyDelete
  46. Jeg er med :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    ReplyDelete
  47. Denne deltar jeg gjerne i, og prøver meg på 1 lodd. Skal skjekke ut nettbutikken også, hørtes spennende ut!

    Ha en fin helg, Mumsi!

    Hilsen Silje, simy(ætt)live.no

    ReplyDelete
  48. Anonymous2/03/2012

    1 lodd til meg?
    Søt premie! Og koselig feiring!

    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    ReplyDelete
  49. Anonymous2/03/2012

    Jeg er med :D deltar med 1 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    ReplyDelete
  50. jeg slenger meg med på lotteri, 1 stk lodd takk ; )

    ReplyDelete
  51. Så lekkert! Jeg prøver meg med 1 lodd. Også slenger jeg med ønsker om en god helg. Vennlig hilsen Pia.

    ReplyDelete
  52. Anonymous2/03/2012

    Jeg vil veldig gjerne delta med 2 lodd! :-)
    Har nevnt konkurransen din i dette innlegget: http://proudtobedifferent.blogg.no/1328284280_drlig_dag.html

    Håper jeg vinner :D

    Laila.lovseth@hotmail.com

    ReplyDelete
  53. Jeg er med og trekker 2 lodd :)
    http://kjersti1982-scrappeblog.blogspot.com/2012/02/give-away-hos-med-et-lekent-sinn.html

    kjerstiogkim@hotmail.com

    ReplyDelete
  54. Anonymous2/03/2012

    lekre å se på :-) ha ei flott helg og 1 lodd til meg :-)
    snuppa29@yahoo.no

    ReplyDelete
  55. Santa.2/04/2012

    Bare 1 lodd til meg. ;)

    fracmatic@gmail.com

    ReplyDelete
  56. Nam-nam!! Trekker meg 1 lodd ;0)
    mari_gull(at)yahoo.no

    ReplyDelete
  57. Anonymous2/04/2012

    Dette hadde passet godt for en pasjonert sjokoladeelsker, som alltid har holdt St. Valentine s Day høyt i hevd:-)

    Jeg prøver lykken med 1 lodd.

    privatrett ætt hotmail.com

    ReplyDelete
  58. Hej! 1 lodd till meg :)

    Kram,
    Nenna
    minuhno@gmail.com

    ReplyDelete
  59. Jeg vil gjerne være med med 1 lodd :)

    Mvh
    Hege

    hege_boe@hotmail.com

    ReplyDelete
  60. Blir med & har 1 Lodd :)
    Deilig giveaway du har :) hvem elsker ikke sjokolade,,

    MvH
    Charlotte Kolnes
    charlotte_kolnes@hotmail.com

    ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥● Ha fortsatt en Fin Søndag ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●

    ReplyDelete
  61. Anonymous2/05/2012

    Eg er med, min kjære treng ekstra oppmerksamheit i travle småbarnstider! eit lodd til meg :)
    berge.sigrid@gmail.com

    ReplyDelete
  62. :) all you need is <3 love.....
    1 lodd til meg takk :)
    mvh :)

    ReplyDelete
  63. 1 lodd på meg :) Søteste premien <3
    tina.sves@gmail.com

    ReplyDelete
  64. Tar et lodd og krysser fingrene!

    ReplyDelete
  65. Jeg blir gjerne med:) Og trekker 2 lodd:)

    Ha en fin kveld!

    ReplyDelete
  66. Satse på at jeg med dette tar vinnerloddet :-) jeg elsker sjokolade og samler på bokser så denne gaven var prikken over ièn for meg :-)
    Ha en fin uke !!!

    ReplyDelete
  67. Jeg tar helt klart 2 lodd, og mørk sjokolade er jo fantastisk godt da ;)
    Og ikke minst var boksen utrolig kul!!!

    Klem Karianne

    ReplyDelete
  68. Jeg er i det romantiske hjørnet og tar gjerne 2 lodd :*)

    ReplyDelete
  69. tar 1 lodd for kommentar jeg!! :-D

    ReplyDelete
  70. Anonymous2/06/2012

    Jeg vil gjerne være med og tar 1 lodd :)

    mvh
    kjerstin

    odkn2@online.no

    ReplyDelete
  71. Jeg vil gjerne være med i trekningen! 1 lodd!
    Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    ReplyDelete
  72. Vil gjerne vinne sjokolade:) 1 lodd

    ReplyDelete
  73. Nam nam... Jeg tar to lodd sånn litt på tampen her! ;)
    Klem fra Hege Beate

    ReplyDelete
  74. Anonymous2/07/2012

    Jeg tar 1 lodd :)

    mf.i@hotmail.com

    ReplyDelete
  75. Jeg frister lykken med 1 lodd :)

    Klem Ann K

    ReplyDelete
  76. Oh, vad gärna jag vill vinna de söta små karamellerna. Tar 2 lotter!

    ReplyDelete
  77. Hei, hei! Jeg vil gjerne delta i konkurransen, og trekker 1 lodd.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    ReplyDelete
  78. Deilig! Kul boks også.
    Jeg er med på ett lodd.

    ReplyDelete
  79. Anonymous2/07/2012

    Jeg vil gjerne ha et lodd.

    Mvh frk.johnsen@gmail.com

    ReplyDelete
  80. Anonymous2/08/2012

    Jeg tar gjerne ett lodd:)

    Mvh snefrid1@msn.com

    ReplyDelete
  81. Holdt visst på å gå glipp av denne ;)
    Prøver lykken med 1 lodd jeg!
    Hadde vært fin å gi til min kjære, eller til meg selv hvis han glemmer meg ut den dagen hi, hi.
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  82. Anonymous2/08/2012

    Hei! Hei!

    Jeg vil gjerne være med i trekningen av disse godsakene!
    Da jeg ikke har blogg selv, så blir det 1 lodd på meg.


    Mvh. Guri Marie Kristoffersen.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    ReplyDelete
  83. I really like, I hope for the best.
    1 lodd
    http://inga2010.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. 1 lykkelodd til meg, tjohei =)

    Mvh Siv

    ReplyDelete
  85. Anonymous2/09/2012

    Håper at mitt lodd seirer i kveld :)
    Får ikke noen valentine av andre , så... ;)

    Anne Kari
    annekariw@online.no

    ReplyDelete
  86. Anonymous2/11/2012

    Slenger meg på her, kanskje for seint, men eg prøver likevel!
    Ett lodd, takk.
    God helg frå Helene (eneleh79@hotmail.com)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!