January 23, 2012

Ull er gull


 
Hverdagen er her igjen. Og vi har hatt en rolig hjemmedag i dag. Takk for god-bedring hilsner.
De har kommet godt med, for nå er Nanino tilbake i form. Så godt å se min lille jente er
tilbake til seg selv igjen. Full av liv og glede.
   
Speilet jeg var så heldig å få av en medevlev på skolen har endelig fått sin plass på veggen.
Valget falt på forsiden av skapene som nå deler soverommet i to. Fantastisk å endelig ha et helspeil å
speile seg i. Et stort pluss at det ikke kan see fra sengen. ( Jeg er nemlig en smule redd for spøkelser og liker ikke speil i mørket. )
 
Ute er det brrrende kaldt og ull er et must i hverdagen. Jeg elsker min ullgenser
fra Fretex Unika til 299,- Mønsteret er så kult og fargene så friske. Nanino har på en
hjemmestrikket ullvest som Bestemor før jul handlet på et market i Tomter. Under en tynn
ullgenser fra Pierre Robert. Ull er gull! 

25 comments:

  1. godt å høre hun er bedre <3 Ull er gull, det satser vi på her også!
    Dere er så fine med de fine krøllene deres <3 !

    ReplyDelete
  2. Herlige bilder av noen blide jenter:)

    ReplyDelete
  3. Ja, ull er fantastisk på denne tida!
    Og er ikke det topp når man kan se så fine ut i ull og?? :)
    Nydelige jenter!!

    ReplyDelete
  4. Fineste jentene! ♥

    ReplyDelete
  5. Så glade bilder!
    Jeg klarer meg ikke gjennom vinteren uten ull jeg, til og med strikkede ullbukser på meg :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous1/23/2012

    Nydelige jentene mine <3
    Klem fra bestemor

    ReplyDelete
  7. ja ull er virkelig gull.
    Og dere er jentene med det
    fineste håret jeg vet om!

    KLemmer♡♡♡

    ReplyDelete
  8. Dere er bare så utrolig vakre!!
    Blir så glad i hjertet mitt av å se dere.

    Og så gøy å se bilder fra bloggelunsj. Det er tydelig at dere hadde det fint. Utrolig lekker kafe! Den lapa var helt rå! Må dra dit en gang.

    Ha en fin kveld, vennen!

    ReplyDelete
  9. For noen gode gladbilder! Ull er gull, det er ikke tull!

    ReplyDelete
  10. Herlige bilder av nydelige mennesker i flotte ullklær:) Liker spesielt godt fargene og mønsteret i din, Mumsi:)

    klem fra Trine

    ReplyDelete
  11. åå, kor flott blogg du her!
    Så flott å oppdage.

    Einig at ull er gull!

    God kveld i stova.

    Elisabeth

    ReplyDelete
  12. Ull er deilig, ja:-) Marius-genseren var veldig fin! Hvor gammel er egentlig lillejenta di blitt nå? Jeg synes hun ser så knøttlita ut, hihi:-) I høyden, altså... Men så har jeg to svæære gutter selv, da;-)

    Klemmer

    ReplyDelete
    Replies
    1. SÅ hyggelig å høre alle sammen, hihi jeg må smile! Takk!
      Nanino blir snart 2 år nå, tenke seg til så fort tiden flyr. SYntes hun er blitt så stor jeg, og tenk større skal hun bli. Ah som jeg suger til meg øyeblikkene med henne omdagen.

      Delete
  13. SÅ søte dere er..
    herlige!!!
    ull er min favoritt om dagen også:)
    ønsker deg den fineste dagen Mumsi,
    med sol i fjeset!
    klem

    ReplyDelete
  14. Heisan!
    Så herlige gladbilder av strikkefine mor og barn!!
    Og slike speil er superfine, så flott at du fikk et av en medelev!
    Så jeg hadde fått en del lesere via deg og oppdaget så de utrolig flotte ordene du skrev om komboen sort/hvitt og farger med link til bloggen min. Tusen takk for de rosende ordene, det var inspirerende!
    Ønsker deg en glad dag!
    Klem fra Kaspara

    ReplyDelete
  15. Ah - ull er tingen! Det er kaldt her i midt-norge også, så ungene pakkes inn i ull av ymse slag før de skysses avgårde om morgenen. Jeg pakker inn meg selg også, og fyrer i ovnen. Deilig!

    Så morsom genseren din er - jeg skal strikke til lillebror, men han vil nok ha en med det "vanlige" Marius-mønsteret tenker jeg ;)

    ReplyDelete
  16. Så fine dere er!! Det er så fint med ullgenser og skjørt sammen synest jeg. Ha en fin dag :-)
    Klem :-)

    ReplyDelete
  17. Skjønninger! Og vakkert speil, jeg falt pladask for et vakkert speil sist jeg var på Fretex men selv 199 var litt for dyrt for meg akkurat nå :/ kjedelig når man må gå fra sånt, men om det er meningen at det skal bli mitt så kanskje det er der en annen gang jeg kommer dit ;) I dag er hostesnuppa mi tilbake i barnehagen og jeg på jobb, fortsatt god bedring til dere *♥*

    ReplyDelete
  18. ull er best!! og spess nå når det finnes så mye fint i ull og, ikke bare blå og hvit, slik som i "gamle dager"
    her er det -16 i dag, så ull er et must, på små og store!


    kjempefine bilder av flotte jenter!

    ReplyDelete
  19. Hipp hurra for ull!
    Kjekt å høre at minien er frisk igjen :)

    ReplyDelete
  20. ja ull er virkelig gul, jeg kommer fra en slekt som synes alt annet enn ull er tull. Kjempekul genser du har og for noen herlig glad bilder. misunner dere håret deres :)

    Ha en heeerlig dag :D

    ReplyDelete
  21. Så fine dere er! Ull er den beste gaven synes jeg, da i form av sokker, tøfler, gensre osv.

    ReplyDelete
  22. Nydelige bilder av dere!!!
    Misunner dere de fatastiske krøllene deres! Dere er to flotte jenter :)
    Ull er et must nå i kulda. Kåre holder til i et gammelt trehus fult av sjarm og trekk i krokene. Da er ull gull hele vinteren ;)

    ReplyDelete
  23. Ull må til, heile året! Vi hadde med oss masse ulltøy til Mexico sist, og det vart godt brukt! ;) Kjempekul genser og fin vest til vesle Nanino!

    ReplyDelete
  24. For noen fiiiininger!! <3

    ReplyDelete

Comments makes me smile!