January 18, 2012

Stripete og helt gratis

Jeg har funnet meg en liten stripete skatt. Og et nytt skattekammer. Et gratis skattekammer.



Jeg gikk tilfeldigvis innom mini gjennbrukstasjonen i nærheten for litt siden, og der er det jo
hyllemeter på hyllemeter med gjenstander til ombruk. Fine ting, stygge ting, gamle ting, nye ting.
You name it. Finner noe fint kan du ta det med deg hjem. Helt gratis! Syntes dette er helt strålende for en fattig student som meg. Heia godt tiltak fra Renovasjonsetaten i Oslo kommune.
Takk til deg som gav bort denne stripete pottesjuleren. Den har fått det godt her hos meg.


Jeg har og rotet frem en rutete kurv fra langt inne i et skap. Nå når jeg skal prøvesmake litt
på det svarte, sånn interiørmessig, føler jeg dette er en god og mild start. Og kan dere tro,
jeg hadde visst en svart vase også jeg. Utrolig.  
Den rutete kurven er fra Ica Maxi for 5-6 år siden, og hvor vasen er kjøpt, kan jeg ikke huske.
Lenge siden det og.
 

6 comments:

  1. Ja dette er jo helt genialt!!Nydelige bilder;)

    Nyt uken;)

    Klem

    Linda

    ReplyDelete
  2. Elska alle 3 svarte tinga jeg!! :D Men jeg elsker jo sort/hvitt generelt ;)

    ReplyDelete
  3. Det ble lekkert. Fantastisk ordning den gjenbruksstasjonen, sikkert et artig skattekammer.

    ReplyDelete
  4. Så hærlig!
    Genialt at noen kan få så lett tilgang på noe andre ikke trenger mer :)

    ReplyDelete
  5. Se der! Her har du jo svart jo! :) Og det ble skikkelig tøft!

    Fin torsdag til deg! klemmer:)

    ReplyDelete
  6. Fine ting alle 3, jeg tror det er en slik gjenbrukstasjon her i Bergen også, men har aldri vært der selv. Må alliere meg med noen som har bil en dag og prøve å finne den :D *♥*

    ReplyDelete

Comments makes me smile!