January 26, 2012

Spor


Spor til ettertanke.

Jeg holder på med siste innspurt til fredags-utstillingen på skolen. De siste ukene har jeg deltatt på
et Naturkurs, som har omhandlet alt fra macro til micro i vårt univers. Omfattende for å si det mildt.
Noe av hva jeg har endt opp med er foto av diverse spor vi mennesker etterlater oss.

Jeg må løpe videre, nå skal alle arbeider snart henges opp! Men gleder meg til å sette meg ned i kveld
og besøke alle dere som har vært så flinke til å etterlate dere elektroniske spor her hos meg. 
Takk <3

11 comments:

  1. Jeg likte sporet på det treet :)
    Liker også kul grafitti , men det er synn at det blir tagget ...

    Lykke til med utstillingen Mumsi :)
    Og du - så fint det vatteppet under her var ,
    og hverdagsbildet av deg og lille Nanino :)

    Klemmer fra Janne

    ReplyDelete
  2. herlige spor:) Strikka ,klistra, skrevet og rabla:) Det blir spennende sammen:) Avskalla murpuss er jo også spor etter oss mennesker:)
    Lykke til med fredagsutstillinga:) Håper dere er friske igjen, og jeg ser jo dere har kosa dere inne,tross alt;)
    Klem fra Trine:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk for det Trine!
      Det er spennende å gå en tur å fokusere på spor etterlatt rundt en.. de finns overalt, har historier med seg og kan sette igang mange undrende tanker..

      Her er vi friske igjen. Sånn at vi fungerer iallefall.
      SÅ det er godt :)

      Klem

      Delete
  3. Ja til fler strikkatrær!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja er de ikke kule?! Elsker å komme over de.

      Delete
  4. flotte bilder
    og herlig miks
    gode inntrykk
    lykke til med utstillinga

    beste hilsener fra
    Åpent^hus

    ReplyDelete
  5. Så FINE bilder!
    Lykke til med utstilling, du er så flink.
    Håper dere alle er friske og raske igjen. Omgangssyke er en fæl ting.

    Klem

    ReplyDelete
  6. Takk for gode ønsker ang utstillingen. Det har vært et omfattende kurs og jeg har såvidt klart å henge med. Nesten litt overrasket at jeg klarte å få opp noe på veggen i dag. Det føles bra. :D

    ReplyDelete
  7. Den tagginga er jo ikke spesielt pent, men et sport er det virkelig. Mange spor på den døra og man kan fundere på alle "hvem" og "hvorfor". Lykke til med utstillinga.

    ReplyDelete
  8. Lykke til, kjempefine bilder. Liker gerilja strikking, altfor lite av det altså. heter det geriljastrikking?

    Ha en fin helg

    ReplyDelete
  9. Spor er spennende, og blir kunst når man fotograferer glimt av de. :)

    Har oppdatert meg litt hos deg i dag, og koser meg på runden min. Grattis med nye lekre saker fra gaten. Herlig gjenbruk det! :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!