January 04, 2012

Snakke litt - Årets hit!


Jeg er så stolt av pappaRottefinn og alt han har fått til med firmaet sitt, Knirckefritt, siden
starten i 2010. De jobber med management og fungerer også som plateselskap for alle sine
artister. Selvom grunnlaget er lagt over mange år, så har han sammen med partnerene sine,
kommet seg opp og frem i en rykende fart.

Gleden var stor da, Admiral P,som pappaRottefinn jobber med, ble Spellemanns nominert
for "Årets hit" med låta Snakke litt. Disse gutta jobber hardt og står på for noe de brenner for. 
De har skapt seg et levebrød av interessene sine og det er så inspirerende å være vitne til!

Kanskje har du lyst til å være med på å påvirke resultatet, slik at Admiral P og
Knirckefritt vinner prisen for "Årets Hit"?

Inne på VG kan du lese mer om de nominerte artistene, og stemme på din favoritt.
Eller du kan sende en SMS nå med samme,
med teksten

    HIT B til 2424 for Admiral P - «Snakke litt»

Da vil i såfall denne kjekke og litt skumle karen (pappaRottefinn) også bli veldig glad for din stemme!


Og låta, den låter slik:


Dette ble et litt annderledes innlegg , men jeg må jo støtte opp om fine PappaRottefinnèn
min her på bloggen når jeg kan.

Smil fra Mumsi

7 comments:

  1. så morsomt :)
    arti den sangen, trodde ikke han sang på norsk med det første... det var vel kanskje meninga

    ReplyDelete
  2. Marve dansa fælt til snakke litt i sommer ;)

    Og mannen bak bildene dine er en kompis av meg. Han er så flink!! Tar helt fantastiske bilder!!

    ReplyDelete
  3. Anonymous1/05/2012

    Morsom sang!!
    Flinke PappaRottefinn!
    og flinke AdmiralP!
    Sendt inn stemme på mobilen :-)
    Kan en sende inn flere ganger?
    Spennende blir det ;-)
    Klemmer fra mamma

    ReplyDelete
  4. Grattis til den flinke pappaen!! Det var da en skikkelig god start på det nye året! :)

    ReplyDelete
  5. Mi stemme går sjølvsagt til papparottfinn via admiral P

    ReplyDelete
  6. Takk for hyggelig hilsen. Vi følte oss med en gang litt kul. Spesielt Silje som eier den kule trappa. Og du, bloggen din er jo super:)

    ReplyDelete
  7. Wow! Nå har jeg endelig funnet en blogg som inneholder litt av min egen stil og smak! Yes! :) Jeg har selv vurdert å dra rundt å ta bilder av gatekunst, og kunne gjerne tenke meg en vegg med graffitikunst hjemme, så jeg elsker Street Art bildene :D

    ReplyDelete

Comments makes me smile!