January 21, 2012

Om Skaperverket


Det første stedet vi gikk innom etter blogglunsjen var Skaperverket. Jeg elsker denne butikken.
Skaperverket er et designerkollektiv drevet i fellesskap av designere og kunstnere på Grünerløkka. De har så mye fint og unikt av forskjellige designvarer. Og deres varierende vindusutstillinger
er alltid like spennende å titte på når jeg rusler forbi, på vei til barnehagen.
Vi spurte pent om å få ta noen bilder av butikken, og det fikk vi.
 
 
Liker vase med vimpelrekke på! Treplate med trykk var kult. Fikk jeg lyst til å prøve meg på.
   
Jentene drømmer seg bort i de lekreste design kjoler. De små kjeramikk krukkene til å ha på
veggen kunne jeg godt tenke meg. Til oppbevaring av små skatter el telys. Kjekt å ha.
  
  
Trykk hengende i prøverommet. Man må jo bare smile. Krukken med sommerfugler på
får meg til å lengte mot lysere tider.
   
Foto trykt på aluminiunsplate er HOT!
  

Kjenner du til Skaperverket? Absolutt verdt et besøk om du befinner deg i Markveien
på Grünerløkka i Oslo.

5 comments:

  1. Kjenner en av klesdesignerene som er med der, og burde virkelig tatt meg en tur.
    :)

    ReplyDelete
  2. What a great shop full of treasures.....I want to come!

    ReplyDelete
  3. Det ligner et slaraffenland for sådan en som mig :)

    ReplyDelete
  4. åh, nå lengter jeg tilbake til Oslo og fine løkka...så fint med slike små skatter som man kan finne hos Skaperverket :) *♥*

    ReplyDelete
  5. Tenk at det finnes så mange skatter man ikke ante om - og det bare drøye tjue minutter unna! Jeg skal absolutt ta meg en tur innom om jeg er i nærheten, for her var det mye stilig!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!