January 25, 2012

Retro barnevatt-teppe på nok en innedag



Hjemmedag i dag også. Den vonde omgangssyken gir seg visst ikke.
Men vi har gjort det beste ut av det. Tatt det helt med ro. Lagt lista lavt og fokusert på
å bare være sammen. Le og gråte. Trøste og styrke hverandre.
  
Det "nye" vatt-teppet ( en gammel barnesovepose ) har sammen med pappaRottefinns gamle
fungert godt som myk tumleplass på stuegulvet i disse dager. Kom over det på Maritabutikken til 50 kr før jul og klarte ikke å gå ifra det. Det er ganske intenst i farger og mønster. Veldig spennende å se på samt meget fluffy og mykt. Perfekt som underlag til leking, picknikker, som teppe i sofaen eller som tak på en hytte. Det er bare fantasien som setter grenser.

Har du noen kule barnevatt-tepper i hus? 

16 comments:

  1. Masse god bedring!!
    Fineste teppe... skikkelig gla teppe :-)
    Klem carina

    ReplyDelete
  2. Hun er til å spise opp...
    *søteste jenta di*

    Hun minner meg veldig om mi
    lille frøken. De er veldig like! ;) *smile*
    Håret er jo klin likt! Hihi...

    Masse god bedring til dere...
    Ikke noe særlig å være syk..

    Mange klemmer!
    :)

    ReplyDelete
  3. Syns teppe var helt hærlig, og sikkert deilig å tumle rundt på :)

    ReplyDelete
  4. Søteste jenta da :)
    Det kan ta litt tid den der omgangsyken desværre.Massevis av god bedring!
    Lekkert i farger og bilder det vatteppe.

    ReplyDelete
  5. du tar fantastiske bilder i motlys,
    DET må du lære meg neste gang :)

    ReplyDelete
  6. Har ingen slike tepper, men husker at vi hadde sånne når jeg var liten. Flittig brukt ute på plenen om sommeren og til å lage hytte av solsengene. Jeg kunne tenkt meg en nyere versjon av sånne i bomull til å bruke som dyner til ungene om natta, for jeg er så utrooolig lei av at dynene deres havner utenfor eller som en ball inni dynetrekket. Det kan vel ikke være allverdens vanskelig å sy seg noe sånt? Må gjøre et forsøk når jeg finner igjen symaskina mi etterhvert ;) Fortsatt god bedring til dere ♥ Omgangssyken er noe skikkelig herk! *♥*

    ReplyDelete
  7. Anonymous1/25/2012

    Har samme teppepose, men med lyseblå bunnfarge, blå griser og kaniner og oransje gresskarhus. Jeg hadde det da jeg var liten og det er favoritten til minstejenta. Koselig å se det i andre farger!
    Inger

    ReplyDelete
  8. Stilige tepper :) vill også ha slike :)

    ReplyDelete
  9. Hei, så fin blogg du har. Morsomt innlegg. Jeg hadde et samme innlegg lørdag 21. jan.: "Vatt til liten kropp". Der kan du se en lite vatt-skatt med hunder og katter. God bedring til søt, liten jente.Mvh Stilleben

    ReplyDelete
  10. God bedring til fine nanino!
    Fra moren til en god venninne fikk jeg en postmann-pat-vattsovepose nå i høst. Guttene bruker den masse! Og jeg ønsker meg flere :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. og god bedring til mamma'n også :)

      Delete
  11. Du.. det teppet der ELSKET jeg!
    Superfantastisk kult : )
    Fargesprakende og lekent,
    helt perfekt.
    ...og lille jenta di er så
    vakker! Fineste krøllene.

    Ha en glad dag, du!

    Klem fra meg.

    ReplyDelete
  12. Så fantastisk bilde! Så synd med omgangsyken - her har vi babyens første forkjølelse + nå er jeg smittet også. God bedring fra oss i København

    ReplyDelete
  13. bare å legge utover et slikt teppe oppfordrer til lek og morro!
    de var skikkelig herlige ;)
    ..fortsatt god bedring!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk for det, og ja det er så sant! Myk tumleplass på harde gulv får ofte leken lett igang. :)

      Delete

Comments makes me smile!