January 09, 2012

Nytt og fresht



De siste dagene har vært preget av sykdom i huset. Jeg er har vært satt ut, sliten og lei.
Tempoet i heimen har vært betraktelig lavere enn det pleier. Men det har også vært en fin ting.
Familietid og samvær i fokus har vært godt.

Vi har også fått ryddet og ordnet litt om litt. Med ro, null stress eller mas.
Hyllene på kjøkkenet har fått nytt innhold. Alle de røde "julete" tingene, har fått nye plasser
andre steder.

Lampen er kledd av. Nå er den hvit og frisk, og understreker at januar er her.
Jeg er fortsatt så takknemlig for at Trude, en kollega av min mor, kom med lampen til oss.
Før jul fikk vi enda flere skatter av henne. Det er så snillt! Tenk at hun tenker på oss på sin vei,
bruker av sin energi og sine penger på oss. Fantastisk.

6 comments:

  1. Så herlig innhold og bilder av kjøkkenhyllene :)
    Leit med sykdom i hus, men håper dere holder dere på beina resten av vinteren...

    Digger DIY-en under her!
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  2. Sykdom er så utrolig kjedelig! Håper dere holder dere friske nå :) Utrolig koselige bilder! Så mye fint :) Ha en fin uke
    Klem

    ReplyDelete
  3. Jeg elsker den tapeten på skapet....eeeelsker den!!! Skikkelig koselig og tøft har dere det!

    ReplyDelete
  4. Håper formen er bedre nå da :) Er syke-tid om dagen nå. I know.. :/

    Får aldri nok av hylle-plass. :)

    Klem Lene

    ReplyDelete
  5. supert med sånne åpne hyller, både praktisk og fint!

    og du...goood bedring!!

    ReplyDelete
  6. Anonymous1/12/2012

    Gleden er på min side !!! Klem fra Trude Helen

    ReplyDelete

Comments makes me smile!