January 01, 2012

Med et lekent sinn på Facebook. Wow.


Jeg har tatt steget. Kommet meg på Facebook. Selv har jeg ikke vært der inne på år og
det har føltes helt greit. Det sosiale nettstedet ble litt for sosialt for meg, og jeg måtte takke
for meg.
De siste månedene har sett fler og fler blogger som har valgt å ha en egen Facebook side.
Lenge har jeg fundert over om dette også kan være noe for meg. Etter å blant annet ha lest
dette innlegget av Pia og dette innlegget av Vigdis, føler jeg meg opplyst over endel 
"pros and cons".

Skal, skal ikke, skal.

Jeg endte opp med det siste. Det er et nytt år, og jeg lar meg rive med. Nye ting skal
prøves ut. Facebook, her er jeg!

2 comments:

  1. Fine bilder, MUmsi, ønsker meg det skiltet jeg:)
    Facebookkonto har jeg også,men bruker den ikke. Har ikke vært innom en eneste gang. Blir vel en dag det også:)Er vel redd det skal ta enda mer av tida mi:)

    Klem fra Trine med ønske om et GODT NYTT ÅR:)

    ReplyDelete
  2. Det er helt greit med en fb-side - funker som en slags bloggroll for de som ikke blogger:)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!