January 06, 2012

Interiør inspirasjon fra museene

På torsdag fikk jeg muligheten til å besøke Zoologisk og Botanisk museum, samt veksthusene
i Botaniskhage i Oslo, i forbindelise med et naturkurs på skolen. Dinosaurer, insekter,
utstoppede dyr, steiner, diamanter, mineraler og planter i en skjønn forening. Hele dagen lang.
Så mye å se og lære! Fotomuligheter til de tusen.

Og interiør var der jo også. Interiøret, arkitekturen og designet er alltid med meg i tankene og
i hjertet uansett hvor jeg er. Det er mye inspirasjon å finne når man vandrer rundt.

Bare se her!

4 comments:

  1. Flotte bilder. Det ser ut som ett flott besøk.

    Ha en strålende fredagskveld.

    ReplyDelete
  2. Spennende! Jeg skulle så gjerne hatt tid til å tusle rundt på små, spennende museer og slikt i Oslo eller andre steder, men tiden strekker bare ikke til :-( (Ikke er mannen i huset særlig ivrig på sånt heller). Drømmer meg inn i bildene dine jeg :-)

    Klem

    ReplyDelete
  3. Fine bilder, men jeg lurer på en ting; fyren med røde ører, var han også på museum

    ReplyDelete
  4. Lise B: Ja Flodhestbillen, var også på museet! Den ingår i en utstilling på Zoologisk museum som heter Doktor Proktors sensasjonelle samling av Dyr Du Skulle Ønske Ikke Fantes.

    Link:

    http://www.nhm.uio.no/besok-oss/utstillinger/skiftende/doktor-proktor/

    Ganske så artig ;)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!