January 22, 2012

Inne på en søndag


Hei som det går.
Snøen ligger fortsatt hvit og fin utenfor, og nå skinner jammen meg sola også.
Desverre har Nanino fått skikkelig omgangsyke og må holde seg innendørs. Men alt er ikke bare
trist. Tidligere i uken kuppet jeg blant annet denne fantastisk fine dukkevognen på Maritabutikken
på Grünerløkka. Og det til 45kr. Både jeg og Nanino elsker den! Skikkelig hjertebank vogn.
I de gode stundene får den all oppmerksomhet om dagen.

Det blir også tid for litt pyssel på slike sykdomsdager. Endelig har jeg fått lagd en mini-vimpel
av forskjellig tape, klistret sammen på en snor og klippet til. Enkelt å lage, og veldig dekorativt.

Ønsker deg en deilig søndag!

15 comments:

  1. Den vogna var kjempefin! Det var et bra kjøp. Omgangsyke er så kjipt, god bedring til Nanino! Klem fra Anne

    ReplyDelete
  2. God bedring til veslegullet ♥ vi må også pent holde oss inne i solskinnsværet, Gullet hoster og hoster og hoster fortsatt. Så vi har malt videre på skattekisten og puslet med litt ymse. Koselig å være inne også :) *♥*

    ReplyDelete
  3. Den vogna er jo et kupp!! Alltid gøy når slike skatter dukker opp! Liker veldig godt den lekebingen i bakgrunnen, jeg også hadde en slik da jeg var lita :)
    God bedring til lillesnupp!
    Her skinner sola og vi har litt men ikke mye snø, akkurat nokk til litt aking!
    Gooo søndag til deg og dine!
    mvh :)

    ReplyDelete
  4. Love it : ) Kjempekupp!!!
    Masse god bedring til lille
    Nanino... Klem.

    ReplyDelete
  5. Å, omgangssyke er så kjipt! God bedring til lille Nanino!
    Godt å ha ei så fin dukkevogn å leke med inne da:)
    Vi har vært på aketur idag. Det syntes vår lille var veldig stas.
    Håper dere nyter søndagen litt på tross av sykdom.
    (og så fint innlegg og lunsjen vår :) Det var veldig stas!)
    Smil fra Dina!

    ReplyDelete
  6. Søt barnevogn! Riktig god bedring til gullet ditt :)

    ReplyDelete
  7. Who's the big pink guy he's cute!

    ReplyDelete
  8. Verkligen fin barnvagn!

    Önskar dig en fin söndag tillbaka! //Petra

    ReplyDelete
  9. God bedring til frøkna og for et kupp!

    Med ønsker om ei frisk uke fra Marie i Haugesund.

    ReplyDelete
  10. Hei søte søte du!
    ...så utrolig hyggelig det var fredag! Jeg stemmer for gjentakelse*smile*
    ...nå fikk jeg endelig surret meg til å legge ut et innlegg om dagen vår jeg også...*ler*

    ...littebitt slakk i dag etter 30-års lag for en venninne i går..kjempe morrro...men er nok sofa og film på meg i dag...*hihi*

    ...den fiiiine vogna da!Skjønner godt du er fornøyd med den altså*smile*
    ..og sånne småvimpler er søte...har et par her hos meg av washi teip også...*hihi*

    Flott søndag til deg og dine, og god bedrng til lille søte nanino!

    Klem til deg

    ReplyDelete
  11. Nydelige bilder. Ser ut som en perfekt helg :) klem fra meg

    ReplyDelete
  12. Utrolig velholdt dukkevogn ?!

    God bedring til lille frøkna :)

    ReplyDelete
  13. Åh, så koselige innlegg du har hatt i helga,
    og ikke minst koselige opplevelser :)

    Vi har hatt en kontrastfylt helg.
    Vært i oslo hos familie.

    Håper dere får en god uke.
    At Nanino blir fort frisk, og kan leke med den skjønne vogna!!! Elsk!
    Og at du kan nyte fine dager med snø og sol :)

    Klem fra Frk.B

    ReplyDelete
  14. God bedring! Håper omgangssyken er fort over, og at vogna kan få full oppmerksomhet igjen - den var kjempefin!!

    ReplyDelete
  15. Åååå, sånn dukkevogn hadde eg når eg var liten :-) Så heldig du var som kom over ei sånn!

    God bedring til Nanino! Aldri kjekt når dei små er sjuke...

    ReplyDelete

Comments makes me smile!