January 10, 2012

Global chic inspirert hjemmekontor og TAKK!


I mitt søk etter Global Chic - inspirasjon på nett, kom jeg over dette fantastiske bildet
av et hjemmekontor. Jeg ble bare nødt til å dele med dere. Sjekk ut taket. Og alle tingene
samlet i et organisert kaos. De tunge brune tonene sammen med det krispe hvite.
Er det ikke vakkert?

Og så må jeg få takke så mye for alle kommentarer jeg har fått i det siste. Og særlig på
innleget under her.. Jeg går igjennom noen tunge dager. Sukk, de tøffe stundene i livet altså..
Alle positive tilbakemeldinger dere legger igjen gjør meg så godt! Selv om jeg kan være
dårlig å kommentere tilbake, så må dere vite at jeg leser dem alle. Det føles utrolig oppløftende.
Og det setter jeg slik pris på.

Dette er innlegg nr 500! Tenke seg til, har jeg som tidligere gruet meg for å skrive
tekster, skrevet så mange? Nesten ikke til å tro. Ingen tvil om at blogging fører mye
godt med seg. Skriveglede og ikke minst, øvelse, er også definitivt 2 av de tingene.

8 comments:

  1. Gratulerer!
    Og takk for at du gleder andre med skriving, bilder og inspirasjon!
    Håper du kan fortsette med det <3

    Trist å høre at dagene ikke er så gode..
    Tungt når livet stritter imot.
    Skal prøve komme på noe å muntre opp med :)

    ReplyDelete
  2. Tunge dager, vennen... Sukk, jeg vet litt om tunge dager. Jeg også. Det var dager, for noen dager siden, at jeg ikke trodde jeg orket flere dager. Så mange dager! Uendelig mange dager. Og vanskelig å takle dagene, når man ikke vil at nye dager skal begynne. Kvelden og natten er god, men så kommer atter en dag.

    Men vit at du har meg her.
    Er så glad i deg!

    ReplyDelete
  3. Tenker på deg...
    Hang in there.

    Du er ønsket og veldig godt likt!
    Klæm

    ReplyDelete
  4. Klem! Det er ikke godt å ha det slik, men det kommer andre dager. Sakte, men sikkert :)

    ReplyDelete
  5. Mange mange klemmar til deg! Tunge dagar er vonde å kome gjennom, men vi gjer det jo - litt etter litt!

    ReplyDelete
  6. Herlig kontor!
    Hadde ikke fått jobbet noe der men, bare blitt sittende å se rundt meg... Ü
    Jeg er glad for din blogg og for at du skriver og deler.
    klem

    ReplyDelete
  7. Ohh, kult rom!!
    HAr ikke fått lest teksten under.. Men skal gjøre det nå. Vet litt om `mørke skyer` på himmelen...
    KLem til deg

    ReplyDelete
  8. Må være noe av det mest spesielle taket jeg har sett! :) Artig vri :)

    Fin torsdag til deg:)

    ○ Beate ○

    ReplyDelete

Comments makes me smile!