January 24, 2012

The Everyday Life Picture Tour

 
Jeg måtte bli med på den KNALL kule bloggen Dos Family sin siste "utfordring".
Nå om dagen oppfordrer de leserene sine til å sende inn hverdagsbilder av en selv. En fin mulighet
til å oppdage nye blogger. Ikke minst å se bilder av mennesker i hverdagslige, usminkede situasjoner
fra rundt om i hele verden! Her er meg og Nanino, tidlig, tidlig på farsdagen i fjor.
 
Og for ikke å glemme, en heldig en blir trukket ut som vinner av en Carl fra shoppen deres.
Jeg krysser mine fingre. Og tær. Ja alt jeg har. Prydelig har nettopp fått en.

Kankje du blir med du også?

8 comments:

  1. For et flott bilde av dere. Helt herlig :) Blir så glad når jeg finner nye blogger som jeg kan følge. Liker at du formidler et lekent budskap på en voksen måte! Herlig kombinasjon! Legger meg til som følger hos deg:)

    Lykke til i utfordringen og ha en flott kveld videre!

    ReplyDelete
  2. Veldig koselig bilde!
    :-)

    ReplyDelete
  3. You two are just the cutest!!!

    ReplyDelete
  4. Hei på dæi!
    For et utrulig koselig bilde!
    For ei pen dame du e, og ei nydelig lita frøken har du jo også:)
    Her går alt strålanes, koselig men også utfordranes å bli tobarnsmor:)
    Kos dæi masse
    klæm

    ReplyDelete
  5. Så skjønne dere er!
    Flott bilde :)
    Nattinatt

    ReplyDelete
  6. great, to see you! you`re soooo beautiful - i like your smile and hair. and i love that sweet picture :)

    ReplyDelete
  7. Søteste bilde!! :)

    Så herlig stemning
    og søte krølltoppen din..

    Mange klemmer til deg, frøken!
    :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!