January 19, 2012

Betydnignsfull oppmerksomhet

  
I helga var jeg så heldig å få pakke i posten! Hvilken spennende overraskelse.
Skjønne Frk.B hadde tenkt på meg og ville gi meg en liten oppmuntrende oppmerksomhet.
Jeg syntes det er så flott, snillt og godt. Tusen, tusen takk. Jeg blir rørt og glad.
  
   
Den fine damen hadde lagt ved 2 pakker, en til Mumsi og en til Nanino. Det er altså så snillt!
Jeg er var så heldig å få nydelige stoffbiter, pærler, heklet sjerf, borrelås, miniboks med blomstrede plaster i. Alt det, til meg?! Jeg må SMILE! Nå gleder jeg meg til å få pyssel-roen over meg.
Skape noe flott ut av det.
  
 
Og lille Nanino fikk sin første elefant! Og de søteste små retro dukkeklær. Så skjønne.
  
Tusen takk gode Frk.B. Oppmerksomheten betyr mye. Jeg går igjennom tunge stunder tiltider,
og det å vite at andre kan oppleve det samme, gjør at det ikke føles fullt så ensomt og leit.
Og tenk, dette er ikke den eneste gangen hun har kommet med en slik en hyggelig overraskelse.
I fjor kom det en nydelig liten fuglespenne flyvende vår vei. Den er fortsatt en favoritt!
 
Frøken B, jeg digger deg! Takk.
   
Jeg må også få takke alle som kom med så støttende kommentarer på mitt tankefulle innlegg for
litt siden.  Deres ord og tanker gjør meg så godt. Jeg setter så pris på det. Det skal dere vite.

12 comments:

  1. Åh, så herlig
    med sånne mennesker som
    bare snur oppned på en dag
    med sin godhet og omtanke!!
    LIKER : )

    Ønsker deg
    smil og gode dager!

    Klem.

    ReplyDelete
  2. Så koselig med en omsorgsfull hilsen i posten. Det gjør godt og får frem smilet :)

    ReplyDelete
  3. Så skjønne ting dere fikk ♥ sånt betyr så utrolig mye! *♥*

    ReplyDelete
  4. Oh what sweet color and fun prints....

    ReplyDelete
  5. deilige ting til deilige mennesker:)

    klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  6. Anonymous1/19/2012

    Så koselig pakke å få midt i mørke januar :-) Godt med slike venner. Klem fra mamma

    ReplyDelete
  7. Omsorgsfullt :)
    Klem fra meg.

    ReplyDelete
  8. Så koselig når noen gjør sånn og tenker på en:)) Veldig fine print på stoff bitene :)

    (gi bort hos meg)

    ReplyDelete
  9. Hei på dæi!
    SÅ koselig med snille folk!
    Ønske dæi ei fin helg.
    klæm

    ReplyDelete
  10. Snille mennesker er det beste som finnes! God helg til deg og dine! Klem fra Anne

    ReplyDelete
  11. Fineste gaven! Du fortjener det ;)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!